Minä

lauantai 25. syyskuuta 2010

R, niin kuin RUSKEA, sitä löytyy tänään kaikesta!!!

   Tänään pukeuduin lämpimästi, ehkä jopa liian. Päälläni oli yksi pitkähihainen, yksi poolo sekä neulemekko, ja tietty sukkahousut, ei yhdet vaan kahdet puuvillaiset sukkikset. Tiedän olen vilukissa.


   Olen saanut tänään jotain aikaiseksikin. Hyvä minä!!! Olen asunut nykyisessä asunnossani jo 3kk, enkä ole vieläkään hankkinut ruokapöytää, tai parvekekalusteita. Tänään päätin olla reipas tyttö, ja lähteä metsästämään niitä.
   Olin katsonut jo valmiiksi itselleni tummanruskean ruokailuryhmän, sekä hopea/lasiset parvekekalusteet. (Parvekekalusteet ei ehkä olleet niin tyyliseni, mutta tällä rahatilanteella ei voi hirveästi valitakkaan.) Kävin sitten jyskissä katsomassa, ja ruokailuryhmä ei ollutkaan sen hintainen mitä luulin, joten se jäi kauppaan vielä viikoksi kunnes hinta muuttuu. Parvekekalusteita ei ollut enään ollenkaan. Löysimme ystäväni kanssa eräästä liikkestä kuitenkin eräät joista pidin. Kaiken lisäksi edullisesti. Siellä ei ollut kuitenkaan sarjaan kuuluvia tuoleja. Niinpä jouduimme reissaamaan Hyrylään. Matkastamme tuli kunnon roadtrip, 1.Petikko 2.Tammisto 3. Hyrylä 4. Koti
   Tämä kyllä kannatti, sillä nyt parvekkeella komeilee uudet upeat kalusteet!!!!



Ja näihin ihanaisiin kalusteisiin meni alle 50e!!!! Minusta on tullut superhyvä tekemään löytöjä!

Olen onnellinen kaikesta, mutta välillä tunnen itseni aivan kynnysmatoksi, ja naiiviksi pikkutytöksi, inhoan sitä. Ehkä joku päivä kasvan isoksi enkä katso enää maailmaa ja ihmisiä niin sinisilmäisesti minun ruskeilla isoilla silmilläni =P  Näin lopuksi ajattelin vain kertoa, onkos muilla sellaisia oloja, ja jos on niin miksi????

                                                   Syksyisin terkuin Danielah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti