Minä

torstai 16. syyskuuta 2010

Syksyn vaatetusta ala Danielah

   Minulla on paljjon takkeja. Erittäin paljon. Joillakin on kenkä pakkomielle, joillakin laukku ja joillakin vaate, minä luulen, että minä omaan ne kaikki.
   Minun tyylini ei ole yksi ja sama, olen kameleontti, välillä tyttömäinen, välillä rock-henkinen ja välillä hipahtava. Maailmassa on niin paljon ihania vaatteita, miksi minun siis pitäisi valita vain yksi tyyli ja pitäytyä siinä?? Mielummin ostan vaatteita mistä pidän, yhdistän miten haluan, ja olen kuka haluan.
   Seuraavassa kuvassa näkyy hyvin, kuinka minulla on mustavillakangas takki, joka omasta mielestäni tyttömäinen. Alaosa takista on ns pullea, ei A-linjainen, vaan kirjaimellisesti lähtee pyöreästi. Lisäsin takkiin vyötärölle musta/ruskean paella vyön saadakseni asuun hieman eloa.

   Saappaat olivat tietenkin asuun sopivat. Siksi tähän juuri laitettukkin kyseinen kuva. Toivottavasti kuvat antoivat edes vähän osviittaa.

   Ja mieliala vaihtuu niin vaihtuu tyylikin =) Lievä muodon muutos nähtävillä?? Tänään haluan olla Rock-henkinen. Se voi johtua siitä, että ilma oli kylmä niinpä otin yhden lempihuppareistani. Se ei ole erityisen tyttömäinen. Eikä ihme, sehän on ostettukkin, miestenosastolta H&M: stä. Näinpä asusta tuli mikä tuli, katsokaa itse ja kertokaa mielipiteenne.

   Elikkä tosissaan, tässä minulla oli villainen huppari ja kirppikseltä löytämäni H&M:n jakku. Alaosana Ltb:n farkut, sekä lemppari bronx nilkkurini.

Ja näin. Ehkä nämä kaksi eri asua kiteyttää myös teille kuinka kupliva luonne olen =D Mutta kuten sanonta kuuluu: Vaihtelu virkistää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti