Minä

torstai 16. syyskuuta 2010

Minun ja Mikon vuosipäivä!!!

      15.9.2010 Päiväni alkoi kun lähdin kaupungille teettämään tunnin kuvaan valokuvia minusta ja Mikosta. Olin päättänyt, että annan hänelle itse tehdyn "kirjan" meistä. Tätä kutsutaan skräppäykseksi. Eli koristellaan kirjan sivu teksteillä ja kuvilla. Kuvien valmistuessa kävin Tiimarissa ostamassa erilaisia papereita, askartelu sydämiä, tarroja ja skräppäys "kirjan". Ostin meille myös sydän täytekakun, sydämen muotoisen suklaarasian Mikolle, sekä alusasusetin itselleni, jotta Mikolla olisi jotain muutakin silmän ruokaa kuin vain pöydässä oleva,heh. =) Sain asiani hoidettua, lähdin Mikolle valkmistautumaan iltaan.
    Aloitin kirjan teon heti kun saavuin Mikolle n. 16, ja tein sitä aina 22 asti. Tilasin tänä aikana myös  pizzat, ja ehdin käymään jopa suihkussa ennen Mikon tuloa. Kirjaa en saanut valmiiksi, mutta niiltä osin miltä sain, oli se mielestäni hieno.
   Mikko pääsi vasta 22, joten juhlinnasta ei ollut tulossa kovin pitkä, mutta pääasia oli, että saimme viettää aikaa parhaassa mahdollisessa seurassa, toistemme.
   Mikko saapui, hänellä oli kolme ruusua, hänen antaessaan ne minulle, ja toivottaessaan hyvää vuosipäivää Mikko samalla kertoi jokaisen  ruusun merkityksen. IHANA MIES!!!! Söimme tilaamani pizzat, joimme kahvit kakun kera. Kaikki oli täydellistä. Mikko muistutti minua ruusuista, ja sanoi että ne pitää laittaa veteen, etteivät ne kuole. Minä kilttinä tyttönä menin keittiöön etsimään vaasia jotta saisin ruusu polot paketista veteen. Mikko tuli melkein heti minun perässäni keittiöön. Hän polvistui, ja kyllä, hän KOSI MINUA!!!!! Ette voi kuvitella kuinka hyvältä se tuntui, luulen, että se tuntui maailman parhaimmalta asialta koskaan, koska tätä olen halunnut, tätä me olemme halunneet. Sillä hetkellä Täydellinen iltamme muuttui täydellisemmäksi.
                                Edustamme toisiamme taas niin kuin yleensä. Love u Mikko-mies!!!

    Olo on onnellinen ja epätodellinen. Olemme nuoresta asti halunneet toisemme, tai ainakin minä olen halunnut Mikon, joten aivojeni on vaikea käsittää, että me saimme oikeasti toisemme. Vaikka vaikeuksia on ollut helvetisti, tai ainakin välillä se on siltä tuntunut, uskon että selviämme, sillä luulen, että meistä kummatkin panostaa tähän suhteeseen jollain lailla enemmän kuin edellisiin, sillä me molemmat uskomme tämän suhteen olevan kohtalon johdatusta.
Järkyttävän ihanaa!!! Olen onnellinen pieni opossumi!!!! En tiedä saako sormuksesta kunnolla selvää, mutta i <3 it!!!!! Vaikka ajatushan se tärkein on, onnellinen pieni opossumi kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti