Minä

torstai 9. syyskuuta 2010

Lemppari kenkiäni!!!!

Minulla on aina ollut tietty kenkä tyyli. Tai oikeastaan se vakiintui 13-vuotiaasta eteenpäin. Kenkäni olivat hiukan paksupohjaisia, pitkillä koroilla. En tiedä pidinkö kengistä silloin vain sen takia, että sain extra 10 senttiä pituuteeni, vai pidinkö aidosti, en muista. Todellakin olen 167cm pitkä, joten yksi hyvä puoli tälläisissä on juuri pituuskasvu, ainakin hetkellisesti =D Tämän hetken lempi kengät ovat Bronxin niiteillä koristellut nilkkurit, eikä pelkän pituuskasvun vuoksi, vaan koska nämä ovat todella hienot!!!!!! Ainakin minun mielestä. <3








Pidän tietenkin myös muistakin kengistä. Lenkkarit, perus korkkarit, ballerinat ja tietty kiilakorolliset. Tällä hetkellä minulla on selkeästi jokin niitti, musta, timantti härpäke innostus menossa. Toiset lemppari kengät ovat Spiritin kiilakorolliset niitti kengät. Bronxin nilkkurit tuntuvat pidemmän päälle jaloissa ikävältä, koska huhtikuussa mursin vasemmasta jalastani 3 varvasta, alkaessani poikaystäväni kanssa hippaa =D Ei, en ole 10-vuotias, vaan leikkimielinen aikuinen. Mikä sen parempaa!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti