Minä

keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Muodin, kauneuden ja D:n ensikohtaamiset ja IHANAISIA naisia!!!!!

                                        Minä, Vaatteet ja muoti, Hiukset ja meikit

Voisinpa kertoa vähän lisää itsestäni, ja miten olen päätynyt rakastamaan muotia ja kauneutta.
   Vaatteiden teko alkoi alle 10-vuotiaana, ollessani ehkä 7??? En tiedä, mutta minulla oli maailman mahtavin laite, jolla sai virkattua mm. barbeille talvivaatteita. Nyt lelukone on vaihtunut saumuriksi ja ompelukoneeksi.
    Kaikki tytöt varmana leikkivät barbeilla, ainakin suurin osa, kuten myös minäkin. Minulla oli myös tapana tuunailla barbien tukkaa. Minä leikkasin, värjäsin ja tein kampauksia, kaikkea mahdollista. Näin sain ensikosketuksen hiuksien leikkelyyn, jota nykyäänkin teen.
   Meikkaus on aina ollut myös todella hauskaa minusta. Ensikosketus siitä tuli jossain kauneuskutsuilla, jossa olin mummini kanssa. Mummini oli kunnon lady. Joka tapauksessa siellä, meikkasin ihmisiä, kerroin mitkä luomivärit heidän silmiinsä sopivat, ja yllättävää kyllä,kosmetologi vahvisti minun väri analyysin, heh.  Olen tehnyt  rakenne kynsiä nyt pari vuotta, ja nyt minun pitäisikin tilata lisää aineksia taas Baes Beauty Houselta. Minulla on koko aika halu oppia uutta, seuraavaksi tiedossa olisikin ripsien pidennys koulutus.
   Näitä kolmea todellakin yhdistää yksi asia. Minun outo vaisto, joka on varmaan muillakin. Tiedän yleensä mitkä vaatteet tulevat muotiin. Kun pantterikuosi tuli, minulla oli se jo aiemmin, kun inkkarikengät tuli minulla oli ne jo aiemmin. Ja nyt olen jo kesästä alkaen, jos en aiemminkin himoinnut ratsastus saappaita. Ja ne ovat nyt 2010 syksyn trendiä. Minä näen mitkä hiukset, kampaukset, mallit ihmisille sopii, kuten näen meikinkin.


                                                         Kauneus ihanteeni


Olen hieman outo. Kyllä, barbit mielestäni olivat kauniita. Ollessani pieni. Siitä se sitten lähti. Muiden mielestä prinsessa Ruususet ja Lumikit olivat kauniita, kuten myös minun mielestäni. Mutta kauneimmat siltikin olivat Jessica Rabbit ja Betty Boop. Betty Boop oli pieni ja viaton tyttö, ja silti niin seksikäs. Varsinkin Jessicalla oli jotain sellaista etten vain pystynyt lopettaa tuijottamasta, en tiedä oliko se kimalteleva mekko, vai naisellinen vartalo, mutta hän se oli kaunis. Ja, kyllä tiedän, että hän ei ole oikea ihminen =)

 Olen tässä hieman kasvanut, kauneus ihanteet muuttuneet. Erittäin kaunis, ja seksisymbolina pidetty nainen : Marilyn Monroe. Hän on niin kaunis, elegantti, klassinen, tyylikäs ja erittäin seksikäs. Hänessä on myös jotain todella viatonta ja herkkää, vaikka hän onkin monien mielestä pelkkä seksikäs blondi.

Viimeisenä, muttei vähäisimpänä nainen, joka on jopa elossa ja oikea ihminen. Hän on erittäin kaunis, seksikäs ja hyväsydäminen hyväntahdon lähettiläs. Kukas muu kuin Angelina Jolie. Hänessä yhdistyy Jessica Rabbitin ja Marilyn Monroen tuhmuus ja seksikkyys, mutta myös herkempi puoli Marilynistä. Heillä kaikilla on niin kovaa karismaa, ettei voi vaan olla katsomatta ja ajattelematta : "WAU, hän on niin kaunis!!!!"


 Siinä oli vähä tarkempaa faktaa milloin ja miksi kiinnostuin mistäkin. Kauneus ihanteenikin on nyt selvitetty, että seuraavalla kerralla voinkin sitten kirjoittaa ehkä jotain kevyempää luettavaa =D Enjoy!!!!
Ps. Mitään järkeähän tässä ei ollut, mutta ennen kuin alan kunnolla avautumaan niin hyvä on tietää millaisen ihmisen tekstejä lukee, vai onko sillä väliä??? Hmmm, pohtikaamme sitä seuraavaan kertaan asti =P


                                                                

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti