Minä

torstai 16. syyskuuta 2010

Olenko parantumassa tästä savuisesta sairaudesta???

   Eilen en tosissaan kirjoittanut tupakattomasta päivästäni, koska olin keksittynyt Mikon ja minun vuosipäiväämme, mutta voin sanoa, että myös eilinen oli tupakaton.Eilisestä ei oikein ole kerrottavaa, se oli peruspäivä nicoreten voimalla vedettynä. Välillä huomasin ajattelevani tupakkaa tai haluavani tupakkaa, mutta himoni eivät olleet suuret.
   No en todellakaan usko, että ihminen voi päästä näin nopeasti eroon tupakasta. Mutta olen ollut yli viikon nyt polttamatta. GO Danielah!!!!!!!!! Tänään oli eriskummallinen päivä. Otin ensimmäisen microtabsin taas suht myöhään, heräämiseen katsoen. Heräsin 15 vaille 9 aamulla, otin tabletin 5 vaille 10??? Pointti miksi tämä päivä on ollut niin outo, on se, että olen ottanut 3-4 tablettia tänään koko päivän aikana. WHOOOOOTTTT!!!!!!!!! Normaalisti otan yli 10kpl???? Olenko siis tottumassa tähän savuttomaan elämään. Se etten voi imeä myrkkyä enään kehooni??? Onko kadonnut ystäväni motivaationi palannut??? Mitä tämä on??? En tiedä, mutta se on PELOTTAVAA!!!! MITÄ JOS ONNISTUNKIN, MITÄ SITTEN???
   En ehkä uskonut mahdollisuuksiini niin paljon. Olen tehnyt tämän niin monesti, ja niin monesti joutunut pettymään. Tämä alkaa vaikuttamaan siltä, että saatan onnistua. On tehtävä backup-plääni, jos siis onnistun. Mitä sitten tapahtuu. Pitää keksiä jotain. Nyt ehkä alitajuisesti, joku ääni on päässäni sanonut, että en onnistu joten olen ollut sillä asenteella suunitelmallisestikkin. Voi, vaikutan varmana hullulta kun kirjoitan äänistä päässäni. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti