Minä

lauantai 11. syyskuuta 2010

Poltanpa tupakan...

11.9.2010
Kunnes muistan, etten polta. Tänään näin on käynyt useammin kuin monesti. Mielialani on ollut silti hyvä, olen tyytyväinen. Ilma on kamala, ja ilman tupakkaa on hämmentävää, silti mielestäni päivä on ollut varsin onnistunut. Olen tottunut polttamaan mm. kun lähden bussista ulos, joka kerta kun olen astunut ulos tupakattoman elämäni aikana bussista, minulle on iskenyt tupakan himo, näin on käynyt melkein joka tilanteessa missä oikeasti polttaisin tupakan. Outoa on se, että rakas yhdistelmäni kahvi ja tupakka on mennyttä, nykyään juodessani kahvia en tarvitse resoritablettia, eli toisin sanoen minun ei tee silloin mieli tupakkaa, paitsi ehkä 5:n kupin jälkeen. Välillä jollain sairaalla tavalla tuntuu, että kahvi auttaisi tupakanhimooni =D No mutta, 3:s päivä, ja paljon parempi kuin eilinen. Ainakin vähemmän vihainen =P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti