Minä

lauantai 2. lokakuuta 2010

Tukka muuttui punaiseksi, suuntana oli Voicen muotiviikot

   Todellakin eilen, päätin sitten värjätä tukkani. Olen itse saksinut hiukset tähän malliin, nyt alkoi malli sekä naamakerroin sen verran inhottamaan, että kaipasin jo jotain piristystä. Apu löytyi hiusväristä. Eli syksyn muotiväri kulkee sitten mukana, nimittäin tukastani tuli punainen. Olen tyytyväinen väriin, se korostaa kivasti vihreitä silmäni (jotka välillä ovat kyllä ruskeat) .


   Tänään kävin Voicen muotiviikoilla. Täytynee sanoa, että oli erittäin suuri pettymys, valitettavasti. Ensinnäkin muotinäytöksiä oli 2, ja kaiken lisäksi muotinäytökset olivat Sokokselta, toki tiesin sen, mutta odotin, että koska kyse on muotiviikoista olisi siellä ollut muitakin.  Toiseksi olen ollut erilaisissa tapahtumissa usein, joten odotin, että esim. hiuspisteissä sekä meikkipisteissä, olisi ollut enemmän työntekijöitä, kosmetologeja sekä kampaajia, jotta jonot olisivat olleet pienemmät.  Minua itseäni se ei häirinnyt, koska en ollut edes menossa, mutta mielestäni se olisi voitu järjestää paremmin. Läkerol oli hauska yhteistyökumppani, mutta minun mielestä siellä olisi voinut olla esim. jokaiselle osallistujalle pieni lahjapussi missä jokainen olisi esim saanut pari läkerol askia, ehkä lehden ja jonkun kosmetiikka tuotteen. Yksi hauska juttu oli kyllä, askartelupöytä, mutta itse en pystynyt tekemään kollaasia loppuun, koska minä läkähdyin siihen pöytään.  Vielä eräs positiivinen asia Indiedays oli järjestänyt kuvauksen, missä pystyi kuvauttamaan itsensä ns. muotilehden kanteen. Se oli hauska idea, vaikka itse en siihen osallistunutkaan, pointsit siitä!!!  Tämä oli vain minun mielipiteeni, joten toivottavasti muut nauttivat enemmän kuin minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti