Minä

tiistai 5. lokakuuta 2010

Päivällä : Mekkoa metsästämässä&Illalla: Herkkuja herkuttelemassa

   Tänään olen ollut puhelimessa melko pitkälti, soittanut joka puolelle ja hoitanut asioita. Kun parempi puoliskoni poistui kodista hetkeksi, päätin olla tehotyttö, ja siivoilla vähän. Ihmeitä en saanut aikaan, mutta pientä imurointia, astioiden ja pyykinpesua  sain sentään. Nykyään välillä koen jopa siivouksen jollain tapaa terapeuttiseksi kokemukseksi, olen outo, tiedän, ja ylpeä siitä. Pukeutumiseeni en ole jaksanut panostaa. Oikein harmitti lähteä murun kanssa kaupoille, kun minä kävelen vierellä muistuttaen pientä linnunpelätintä. Noh, aina ei voi olla hyvä vaate päivä, valitettavasti.
                           Kuvassa trikoopaita, korut ja farkut, kaikki taitaapi olla H&M:ltä.

   Ollessamme kaupoilla, kävimme H&M:ltä ihanan mekon, mitä olen jo tovin katsellut. Nyt haluan sen, ja laittaa viikonloppuna päälle. No tietenkin kun menen ostaa kyseistä mekkoa, minun kokoni on loppu =( Huomenna uusi yritys toisessa H&M:n myymälässä.

Kun lähdimme kaupoilta, minulle sattui pieni onnettomuus.  Housuissani oli ollut haaroissa pieni reikä, astuessani autoon housut repesivät oikein urakalla. Hahahahahahhah. Että kuvassa olevat farkut lentävät siis nyt roskiin, yhteinen taipaleemme on päättynyt. Tänään murulla ja minulla on herkkuilta, joten minä lähden herkuttelemaan, ja katsomaan leffaa.  Oikein mukavia iltoja itse kullekkin!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti