Minä

tiistai 26. lokakuuta 2010

Give me one more day to smoke...

   Hellurei ja hellät tunteet.  Sain kommenttia tuossa viimeksi lopettamisesta. Valitettavasti minun on myönnettävä, että lopettamiseni siirtyy päivällä. Aloitan sen huomenna. Microtabsit yms on jo laukussa valmiina odottamassa.  Lääkäri neuvoi minua joskus lopetuksessa: Tupakan lopettaminen on kuin hyvästelisi rakkaan ystävän, helpoin tapa siis lopettaa on hankkia yhtä hyvä ystävä tilalle." Olen pohtinut, että mikä se voisi minulla olla, päädyin urankehitykseen ja kuntoiluun, sillä kuntoilu on jäänyt kokonaan. Näin ollen epäterveellisen ystävän tilalle tulisi terveellinen ystävä. Se olisi mukavaa!!!! Viime syksyn ja talven kävin uimassa, ajattelin, että tänä vuonna tekisin samoin, eli uimapuku kaapista ulos ja pulikoimaan. Huomenna lopetukseni tulisi alkaa, infoilen sitten lisää, olenko luuseri ja selkärangaton nilviäinen, vai pystyinkö hyvästelemään rakkaan savuisen unelman.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti