Minä

keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Päivän nimi: POSITIIVISUUS & REHELLISIÄ ihmisiä on vielä olemassa!!!

   Tämä päivä on ollut mitä täydellisin monestakin syystä!!! Muistatteko kun kerroin, että viikonloppuni oli kaamea? Kun kerroin, että omaisuuteni hävisi, kun olin kauhea känniääliö??? No ensimmäinen päivän positiivisuus liittyy siihen. Olen soittanut jatkuvalla syötöllä poliisin löytötavara toimistoon. Tänään soitin taas, ja sain kuulla, että rakas hapsu lompakkoni oli siellä. Olin varma, että kortit ja rahat olisi viety, mutta EI!!! Minun luotto/pankki kortit olivat tallella, henkilökortti tallella ja RAHAT TALLELLA!!!!! Sinä ihana ihminen joka palautit lompakkoni, kiitos ja kumarrus!!! Minulla on erittäin huonomieli kun en voi kiittää sinua mitenkään. Olisin halunnut antaa kukkia, tai jotain. Harvemmin nykyään enään tapaa tuollaisia ihmisiä, joten SUUR KIITOS sinulle, olisitpa jättänyt yhteystietosi!!!! Lompakossani ei ollut mitään muuta vikaa kuin, että se haisi vähän pissalta, mutta se olikin löytynyt puistosta nurmikolta. Olen onnellinen, vaikka se olisi ollut kakkainen!!! KIITOS VIELÄ!!!!
   Toinen päivän positiivisuus. Ilmottauduin yrittäjyys kurssille, koska viimeksi kartoituksen jälkeen pääsin toiselle varasijalle. En halunnut luovuttaa, nyt uudestaan kehiin kovemmalla asenteella vaan. Noh, ilmoittautumisen jälkeen minulle tuli tunne, että minun kannattaisi vielä soittaa, ja niin kannatti. Pääsin heti mukaan kartoitukseen, vaikka hakemukset olivat jo olleet käsittelyssä.  Toivon todellakin, että kaikki onnistuisi. Olen ollut ahkerana, tehnyt laskelmia vaateyritystäni varten, sekä sisustus suunitelmia. Nyt enään toteutus ja yhteistyö kumppanit. Olen varma, että kaikki onnistuu, jos vain pääsen kurssille ja saan tarpeeksi tietoa. Vaatteet ovat upeita, merkkiä ei saa Suomesta, se on halpa. Olen onnesta soikea.
 Kaiken lisäksi, minulla on ihana poika, sekä ihana mies. Mitä muuta voisin toivoa?? En keksi mitään.






Taulu: Kaj Stenvall, Rajaton onni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti