Minä

tiistai 19. lokakuuta 2010

Serkku tuli Helsinkiin, viikoksi, minun luokseni!!!! Tästä se soppa syntyy =)

   Viiko on lähtenyt käyntiin. Rakas serkkuni tuli Oulusta jossa hän tällä hetkellä asustelee, ja opiskelee.


    Serkkuni on yksi maailman kilteimmistä,hulluimista ja älyttömimmistä ihmisistä jonka tiedän <3 Aikalailla siis kuulostaapi minulta. Serkkuni Annika ja hänen kaksois siskonsa ovat tehneet minulle läpi elämäni kaikenlaisia jekkuja. Ollessani suht nuori, tytöt sulkivat minut parvekkeelle alasti. Tulimme saunasta, ja he taisivat repiä pyyhkeeni päältä ja näin. Tänä vuonna neiti näsäviisas repi bikinien yläosani pois päältäni. Jouduin odottamaan vedessä, liian kauan. Se taisikin olla ensimmäinen kerta kuin meinasin oikeasti suuttua Annikalle, mutta onneksi olen nopeasti leppyvää merkkiä =P Mutta Annika tosissaan on yksi rakkaimmista ihmisistä minulle, vähän sekopää, mutta voiko häntä syyttää, kun hän on minun seurassani ollut koko nuoruutensa. Hehe.

    Ilmat on kylmenneet, Suomi vihani on alkanut taas. En siedä kylmää!! Minä olenkin käyttänyt toppatakkiani jo 2-3 viikkoa. Tiedetään, en ole luotu tälläisille ilmoille. Nyt suunittelenkin, että voisin tässä talvella lähteä ulkomaille rakkaan Mikko-miehen kanssa. Se olisi mukavaa, pääsisi pakoon talvea edes hetkeksi. Taas tänään päälläni oli toppatakki. Ja olin silti aivan totaalisen jäässä.














   Muistakaapas nytten pukeutua lämpimästi, ettei pääse flunssa yllättämään. Vaikka ulkona näyttää aurinkoiselta, siellä EI ole lämmin, huom. EI ole lämmin, vaan TÖRKEÄN KYLMÄ!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti