Minä

perjantai 22. lokakuuta 2010

Wippiiii kohti yrittäjyyttä kohti unelmaani, kohti tulevaa elämääni!!!!

    Tiedättekö kun asiat menee niin hyvin ettei voi vaan enään uskoa!!! Noh, tässähän on nyt käynyt niin, että unelmani kohti yrittäjyyttä on startannut nyt nopeasti isoin harppauksin eteenpäin!!!! Olen niin onnellinen, ja usko itseeni ja yritykseeni ei ole edelleenkään laskenut, ei missään vaiheessa, vaan lähinnä kasvanut!!!
    Pääsin koulutukseen, sieltä saan puuttuvan tietotaidon yrittäjyyteen. Yritys jolta haluaisin tilata vaatteet, sanoi, että heille asia on ok. Eli nyt minulla on vaatteet, laukut ja kengät hoidossa. Isoin asia mikä vielä estää asiaa on raha, mutta uskon itseeni, sekä yritykseeni, uskon siis saavani lainan.
   Jos kaikki siis menee hyvin, vuoden loppuun mennessä olen käynyt koulun ja minulla on yrittäjyyteen riittävät tiedot ja taidot. Saan avattua liikkeeni maaliskuuhun mennessä(realistisesti siis joskus seuraavana vuonna), josta tulee upea, jossa on kohtuu hintaisia ja uskomattoman upeita vaatteita, kenkiä ja laukkuja!!! Saan vihdoin työpaikan siinä samassa, mistä olen haaveillut. En tietenkään mitä tahansa, vaan oman firman, joka tarkoittaa itsenäistymistä, vastuuta ja että työskentelen rakastamallani alalla. Jos liikkeeni alkaa pyöriä kunnolla, voin myydä minun suunittelemiani vaatteita myös.
   Tämä kaikki on onnistunut, koska olen panostanut tähän itse. Mutta rehellisesti voin sanoa, että en olisi päässyt näin pitkälle missään jos minun rakas mieheni ei olisi niin kovasti minua tukenut ja työntänyt eteenpäin. Olen haaveilija, ja välillä tuppaan jäädä haaveilemaan, vaikka olisi aika jo toimia. Kiitos mieheni, lakkasin puhumasta, ja aloin toteuttamaan asioita. Toivon, että asiat jatkavat eteenpäin rullaamistaan, ja että kaikki onnistuu. Pitäkää peukut pystyssä, kuulette kyllä heti kun näin tapahtuu!!! Ja saatan pitää vaatteista, kengistä ja laukuista galluppia täällä, että mitä mieltä te olette  niistä, koska teidän mielipidehän se tärkein on!!!!

                                                                              Mikolle  
Kulta kiitos kun kestit kun olin työtön, ja tuit.
Olen edelleen sitä, mutta ainakin menen kohti päämäärääni.
Olet unelmani, sielunkumppanini.
Pelastit minut monesti, monella tapaa, itseltäni ja painajaisiltani.
Sinun takiasi haluan olla parempi ihminen. 
Olemme vain ihmisiä, teemme virheitä, olemme ilkeitä.
Kuitenkaan emme voi olla ilman toisiamme, olemme toistemme puolikkaat,
ilman toisiamme olemme vain ihmisraunioita, puolikkaita.
Niin myötä- kuin vastoinkäymisissä tulen olemaan.
Kestän pahimmatkin myrskyt, koska näen sisääsi.
Olemme räjähtävä voima niin hyvässä kuin pahassa.
En kestä olla ilman sinua, enkä halua.
Rakastan sinua.
Olet minun voimani, ja minä sinun.
Pyyhin kyyneleesi ja sinä minun.
Nostat minut maasta, kun en jaksa enään, olet enkelini tähän elämään.

2 kommenttia:

  1. Rakastan sua kulta. Oot mun elämäni valo, mun majakka jota ilman ajaisin karille. Olen ylpeä susta! PS. Ton tekstin jälkeen tarttenkin kyyneleen pyyhkijää =) - Mikko(si)

    VastaaPoista
  2. Mäki rakastan sua. Sä mut sait liikkeelle, ja toteuttaa itseäni. Tarkoitin jokaista sanaa <3

    VastaaPoista