Minä

perjantai 29. lokakuuta 2010

Rakkaudessa ryppyjä

   Olen halvaantunut surusta, olen kohmettunut itkusta. Kyllä, rakkaudessa on ryppyjä, kun vielä viime viikolla kaikki oli hyvin, paremmin kuin hyvin. Eminemin biisi kuvaa hyvin suhdettamme sillä olemme kuin tornado ja tulivuori. Tappelemme todella kiihkeästi ja voimakkaasti. Mutta hyvää löytyy myös niin paljon. Niin paljon. En vaihtaisi päivääkään pois suhteestamme, en edes riitoja, en tiedä miksi, ehkä, koska olen tapellut hänen kanssa. En haluaisi koskaan tapella kenenkään muun kanssa.
   Ja kun asiat ovat hyvin, se todellakin on kuin suoraan sadusta =D Tai leffoista. Heh. Olemme kaksi vajokkia, joilla on ihan omat jutut. Se on ihanaa <3 Olen onnellinen tällä hetkellä surullinen, sillä tämä on vain tuhlausta, tappeleminen siis =( Noh toivottavasti asiat selkiintyvät pian ja aurinki alkaisi paistamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti