Minä

maanantai 25. lokakuuta 2010

Hatuttaa kuin pientä possua, joka tietää tulevansa teurastetuksi, mikä päivä siis on: MIGREENI MAANANTAI

   Mitä olen sanonut maanantaista. KIROTTUJA!!!!! Voi prkl!!!! Noh, mites muutenkaa, niin on myös tämä maanantai. Minä sairastan migreeniä. Se tulee minulle n. 1 kk. Nyt tämä ärsyttävä sairaus on ollut piinanani niin lauantaina ja tänään maanantaina. Tämä päivä oli viimeinen päivä jolle sen halusin. Oikeasti. Tänään minulla olisi ollut kaikkea. Ensiksikin, minun olisi pitänyt viedä Alex tarhaan, mennä Mikko-murulle, mennä haastikseen, ja mennä Mikko-murulle moikkaamaan ennen kuin herra lähtee töihin. Noooohh, aamulla ilmoitin kullalle, että tulen haastattelun jälkeen, koska edelleenkin yritin pääästä sinne migreenistä huolimatta. Tajuattuani, että minulla ei ole edes mahdollisuutta päästä sinne kivun takia, ilmoitin kouluttajalle etten pääse, sovimme, että minä soitan kouluttajallemme myöhemmin ja teemme sen puhelimitse. Mikko oli pettynyt kun en saapunut enkä yhtään ihmettele, aamut on meillä aina oma yhteinen söpöily hetkemme, kun halaamme toisiamme lujaa, emmekä tahdo päästää vain irti. Ajattelin, että annan hänelle omaa rauhaa, kun hän kuulosti pettyneeltä, ja nukun migrreenin pois, ja jos saisin sen pois, ilmoittaisin raksulle, että voisin tulla. Mutta koska olen artikulointi vammainen, enkä osaa puhua, tai sanoa asioita suoraan, vaan odotan idioottina ihmettä, että migreeni lähtee pois en edes ilmoittanut että en tule. Olen ääliö. Helvetinmoinen ääliö. Luulenko, että ihmiset lukevat helvetin ajatukseni kristallipallolla. Kyllä nähtävästi.  Eli koko aaamuni meni päin hanuria, nyt migreeni voitettu, mutta olen pahoittanut murun mielen ja olen pettynyt itseeni, sekä artikulointiini. Miksi en osaa puhua niin kuin normaalit ihmiset???? VIHAAN MAANANTAITA, SEKÄ MIGREENIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!


   Toivottavasti maanantai muuttuu vielä hyväksi iltaa myöten. En kestäisi jos tämä menee vielä pahemmaksi.  Tiedättekö onko olemassa, joitain kursseja mihin pääsee harjoittelemaan ulosantia =P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti