Minä

sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Shoppailua@hienona huomiseen. Ja suunnaton ikävä erästä AUta

   Eilinen tosiaan oli mega mahtava päivä, sekä juurikin se ilta. Juomaa en saanut alas kuin 2  ja puol, mutta ei  väliä, koska meno oli niin hyvä. Seura juomaksi olin muutenkin ajatellut juoda muutaman, että väliäkö sillä. Pelasimme piirrä ja arvaa peliä, mikä oli todella hauska!!!! Mikko voitti pelin jollain huijaus keinolla, aivan varmasti!!! Hehehehe. Ei kait rehellinen voitto oli. Oli muutenkin erittäin onnistunut ilta, joka tavalla. Kuten mainitsin, hyvää seuraa ja hyvää ruokaa mitä muuta sitä voi kaivatakkaan.
   Tänään Alex ja minä, saatoimme Annikan junalle joka palasi Ouluun, mutta ei hätää, sekopäämme saapuu Helsinkiin takaisin keskiviikkona, ja on sunnuntaihin asti. Sen jälkeen  Alex ja minä menimme minun vaarilleni. Hänellä oli ollut syntymäpäivät 23.10, niinpä kävimme siellä onnittelemassa. Allu oli piirtänyt vaarille 2 korttia, toisessa oli mega magea jääkarhu auto??!!! Heheh. Toisessa oli muumien mörkö. Kävin myös hakemassa vaarilleni kukkakimpun, koska hänellä taitaa olla kaikkea mitä hän haluaa ja tarvitsee.
   Kävimme myös Itäkeskuksessa shppailemassa. Tarkoituksena oli ostaa Alexille verhot, mutta koska Jysk oli kiinni jouduimme menemään Itikseen. Kävimme Anttilassa, jossa ajattelin, että verhoja olisi voinut olla, mutta EI. Se ei niinkään haitannut, sillä minulla oli muutakin ostettavaa sieltä: Alexin huoneeseen kehyksiä, johon laitamme Autot elokuva-lehdestä julisteita. Huomasin siellä olevan keskusvarastotyhjennys, ja paljon alennuksia. Minulta hävisi muutossa mm. paistinpannu. Ostin siis uuden mikä maksoi Anttilassa vain 9,95, kaiken lisäksi se oli vaaleanliilan värinen, IHANA!!!! Tietenkin ensiksi koitin katsoa jos olisi löytynyt pinkkiä =P Huomasin siellä myös kauniin lyhdyn, ja ne olivat alennuksessa, niinpä ostin myös sellaisen. Alex sai uuden leffan: Hain tarinan, jonka olen luvannut hankkia hänelle jo aika päiviä sitten, sekin oli alennuksessa. Näin ollen olen tehnyt eri hyviä löytöjä ja olen eri tyytyväinen itseeni.



   Alex on ollut kumman hoivaava tänään =)  Hän sanoi jotai, enkä kuullut, kyykistyin hänen korkeudelleen, kun Alex totesi, ja silitti poskeani: " Kiitos äiti, kun olet ollut niin reipas tänään." Minä vaivaannuin hieman, ja totesin hiljaa nolosti: "Joo, ei mitää." Hän pyysi myös anteeksi käytöstään:" Anteeksi äiti, että olen kiukutellut tänään." Minä:" Ei haittaa, kyllähän äitikin välillä kiukuttelee." Alex:" Joo, olen huomannut" =D
   Huomenna minulla on ns. haastattelu yrittäjäkoulutuksessa. He kartoittavat missä vaiheessa olen, mitä suunittelen jne. Tiedän, ettää tämä saattaa kuulostaa tyhmältä joillekkin ei varmana kaikille, mutta kuitenkin. Tätä varten haluan näyttää edustavalta. Luulen, että kaikki yrittävät työhaastatteluissa yms. näyttää edustavalta, tai edes siedettvältä. No ajattelen tämän puolen tunnin haastattelun aivan samoin kuin työhaastattelun, eli panostan pukeutumiseen, etten ihan spurgulta näytä. Huomasinkin Spiritissä Itäkeskuksessamme ollessamme, aivan ihanan hameen!!!! Juuri sellaisen joka on täysin minun tyyliä, olen etsinyt jo kauan korkea vyötäröistä ja minunlaistani hametta, tuloksetta. Tässä se nyt on: korkeavyötärö, ja kaikenkukkuraksi, henkselit!!!!!! Täydellinen!!! Päätin ostaa sen tässä tulos







   Sellainen päivä tänään. Nyt ajattelin siivota hieman ja sitten nauttia hyvästä kirjasta, sekä kupista kahvia tai teetä. Tänään alkaa harjoittelu kahvi/tee ilman maitoa, sillä Shelliltä ei löytynyt sitä???!!! Ja huomenna pitäisi alkaa tupakaton elämäni. Will see, peukut pystyy.
   Inhoan sitä kun huomaan, olevani heikko. Olen heikkona Mikkoon. Olen sanonut tämän monesti, mutta onhan tämä aivan järjetöntä. Kun hän ei ole kanssani mietin, mitä hän tekee, ajatteleeko hän minua kuten minä häntä, ikävöin häntä, vaikka juuri näimme. Tottakai aion nauttia tästä illasta täysin rinnoin, ja hyvästä kirjasta, mutta silti fakta on se, että nauttisin tästä illasta enemmän jos Mikko-mies makaisi kainalossani tai minä hänen <3 Juu tiedetää, aika pehmoo =P Hehehhehehe. En kyllästytä teitä enempää haaveilemalla miehestäni ja siitä kuinka ihana hän on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti