Minä

keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Ilmasen viinan Bileet, näin saadaan aikaa keskiviikoksi HYVÄ TUTINA!!!!

Eilen en hirveästi päivitellyt blogia. Olin saanut Sannan ja minun ollessa muutamilla leffan jälkeen Milli clubin ilmasen viinan bileisiin liput tutulta baarimikolta. 

Noh eilen koitti juurikin tämä päivä kun bileet olivat. Bileet alkoivat klo 21, ja hanasta sai klo 22.30 asti hakea juotavaa niin paljon kuin lähti. Me saavuimme vasta klo 22, joten haimme pöydän täyteen juomia. Minulla on kuuluisasti huono viinapää joten minä tinttasin ne naamaa. Sitten vielä pääsylipulla lunastetut drinkkiliput. Ohho. Olin oikein pienissä sievissä =D Hehehehheh. Noh Annika serkkuni oli kyllä myös oikein hyvissä =D Kun pääsimme kotiin luokseni, hän oli sammunut eteisen lipaston päälle tiputtaen kaikki tavarat siitä =D Taas kauhu kaksikko liikenteessä. Ei siinä mitään oikein mukava ilta oli silti =)



Että semmonen ilta, loput kuvista on aika sekavia joten jätetään kuvat tähän tänään. Mutta tosissaan aamulla törkeä vapina ja tutina. Söimme Annikan kanssa tacoja, ystäväni tuli käymään söimme lisää tacoja. Annika on nukkunut puolet päivästä ja alkaa vihdoin heräämään, minä puolestani olen vain tutissut. En edes ollut varmaan parasta seuraa tänään ystävälleni ku aivan älytön olo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti