Minä

keskiviikko 23. helmikuuta 2011

My name is: STUPID BITCH, who doesn't know how to use computers =D Good things saved the day

 TYÖ

Tänään olen saanut paljon aikaiseksi. Aamulla vein tietty Alexin tarhaan, sitten hoidin  tärkeitä paperi asioita.  Sitten tulin kotiin, ja yhtä äkkiä puhelimeni soi, ja BADABIM BADABUM, minä sain töitä =) Ou jeah, ilouutiset eivät ole tässä BADABIM BADABUM visaelectronini löytyi jos en ole kertonut. Samainen taksi kuski laittoi viestiä, että kortti löytyi, ja lupautui tuomaan sen minulle. JAPADABADUU!!!

RAKKAUS

Sitten rakkaus asioita. Koska olen aika kiinni exässäni, vaikka se on ohi, eilen jotai fiilstelin suhdettamme, ja tein monet tekstit, aloin lauleskelemaan. Mielestäni joikuni kuulostivat yllättävän hyvältä, niinpä yritin ladata kaiken maailman musanteko vehkeitä, ja nämä ladattuani olin iloinen =) Tein musaa ja laulelin, kun vihdoin lopetin, suljin koneeni, koneeni halusi asennella jotain, niinpä annoin hänelle luvan tähän. Sitten siellä tuli kaikkia maailman ihme härpäkkeitä seuraavalla kerralla kun avasin koneeni. Noh tosissaan pyysin apua ja sain poistettua härpäkkeitä, sitten poistin muitakin mitä luulin, että en tarvitse, yhtä äkkiä koneeni sulkeutui ja käynnistyi uudestaan. EI helvetti, koko kone lopetti toimintansa, en päässyt nettiin kuin explorerilla, ja se ei päästänyt minua blogiini WTF!!!! Firefox ei suostunut enää toimimaan, sitten me säätelimme jotain ystäväni Dannin ja siskoni Tinjan kanssa jotain, jotta saimme tämän kakkakoneen toimimaan. Pakko selvittää silti tämä mysteeri mitä hittoa tässä tapahtui.

TREENAUS

Huomenna Alex menee isällensä, ja minä menen ystäväni kanssa salille tunnille tai salille, tai ehkä jopa kumpaakin. Saa nähdä, muita suunitelmia ei oikein ole. Sovin exäni kanssa, että hän ilmoittaa tällä viikolla kun voin hakea tai että hän voi tuoda loput tavarani minulle hänen luotansa. Turhaa niitä enään siellä on roikuttaa. Ehkä tahallisesti en ole vielä niitä ottanut mukaan, koska pidin yllä kaikesta huolimatta toivoa, mutta nyt asiat ovat muuttuneet.

Koti treenejä olen tehnyt tässä kiltisti, joka päivä. Tämän päivän treeni on vielä edessä, sitä odotankin innolla =) Ajattelin, että kun saan tavarani exältäni, mm. puntit, lisään lisää liikkeitä kotireeneihini. Eli puntit mukaan. Olen tehnyt nyt joka päivä treenin siten, että minulla on vaatteita aika hurjasti päällä. On t-paitaa, pitkähihaista sekä hupparia. Tällä tavalla saan hienkin nopeammin pintaan, ja silloin kun hikilentää niin ajattelen että läski palaa =) Olen ostokiellossa, koska rahaa on niin niukan nyt, mutta ei enään kohta =D ja olen haaveillut uusista sali vaatteista jo pitkään, tai edes salikengistä. Vielä en ole mitään yli mageita kamoja löytänyt mutta, heti kun löydän niin laitan halulistan tänne =P

WANTED

Mitä vähemmän pesoo, sen enmmän haluja =D



Tuossa nyt jotai, mitäs mieltä olette??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti