Minä

lauantai 26. helmikuuta 2011

Ex-SEX is the BEST SEX

Asia on kiistanalainen: kannattaako exänsä kanssa eron jälkeen harrastaa seksiä. Minulla itselläni on 2 eri mielipidettä tähän. 1. KYLLÄ ehdottomasti, toinen tietää ja tuntee toisen vartalon ja näin ollen myös tietää mitä tekee. Toinen hyvä puoli on, että seksi jälkeinen läheisyys on tällöin yleensä aitoa eikä vaivaantunutta: noh pidellään nyt toisiamme hetki kun on pakko. Vastaus 2. EI, koska jos ero on ns. pysyvä ja kummatkin haluavat vain seksiä, se on helpompaa sekoittaa tunteet mukaan exänsä kun randomin ihmisen kanssa, vanha suola janottaa, paniikki, ahdistus!!!!


Miksi puhun aiheesta. Kuten olen välillä tässä kertonut, että olen hengannut Mikon kanssa, tai hän on tullut käymään tai muuta, ei tässä mitään neitsyt Marioja olla, joten kyllä varmaan kaikki arvaavat, että jotain muutakin kun puhetta yhteishetkissämme ntapahtuu. Tämä passaa minulle hyvin, koska en niinkään pidä siitä, että joutuisin jostain baarista lähtee jonkun mukaan, mistä sitä tietää millainen psykopaatti on kyseessä, ja toiseksi, eipä minua nytten oikein nappaakkaan mitkään miehet. Sydän on syrjällään edelleen. En ole valmis miehiin. Tämä tilanne siis käy, varsinkin kun tiedän ja tunnen Mikon sen verran hyvin, että tiedän, ettei hänkään jaksa mitään muijia raahata baarista kotiinsa. Eli näin ollen voimme avittaa toisiamme.

Joka tapauksessa kuten kerroin to piti tulla "kahville". Tämä hetki muuttui yöksi, yö päiväksi ja seuraavaksi päiväksi. Nyt on la, ja olemme edelleen yhdessä. Meistä kumpikaan ei lähde ryyppäämään. Joten päätimme että hengaamme,katsomme leffaa ynnä muuta hauskaa. 

Minusta tuntuu, että erotessaan suurin osa ihmisistä käyttää exäänsä hyväksi. otkut sanovan sen olevan tuhoon tuomittua, jotkut sanovat sitä siirtymävaiheeksi, ja joskus lempi puhkeaa uudestaan. Onko teillä lukijoilla mitään kokemuksia aiheesta???  Minä itse henkilkohtaisesti pidän tätä muutenkin omalla tavallani turvallisimpana ja haluttavimpana vaihtoehtona. 

Kertokaas kokemuksia, jos ei mee liian henkilökohtaiseksi =D Mä oon tällänen lörppä jota ei oikein mitkää asiat ujostuta tai nolostuta. Tykkään kirjoittaa avoimesti kaikesta. Saa mua aina hillitäkki =D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti