Minä

sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Kunnon KÄNNIÄÄLIÖ!!!!! Hävetys!!!!

Eilen tosissaan pääsin kotoolta lähtemään vasta puoli 12 aikaa. Menin siitä ystäväni miesystävälle, jossa etkoilu jatkui. Olin varustautunut 2 siiderilla ja pienellä kossu pullolla. Olen ollut tässä aikas ylpeä itseäni, kun viime aikaiset dogaukset ovat tosissaan menneet suht rauhallisesti ja hyvässä hiprakassa. Noh, en tiedä mitä ajattelin ostaessani kossupullon, kun fakta on se, että minulla on maailman huonoin viinapää.

Baariin mentäessä horjuin jo ihan kiitettävästi, ja baarista lähtiessäni olin jo tosi tuiskeessa. Siis tosi tuiskeessa. Hyi hitto että oikein oksettaa se kuinka kännissä olen ollut. Hirveä hävetys. Noh, mutta mitä tästä opimme, EI kirkkaita mulle. Tulos tästä hirveästä kännistä: Hävitin kamerani, sekä visa electronini, TAAS!!!!!!

No saimme ystäväni kanssa taksin numeron, ja niinpä tänää onneksi tajusin ottaa taksiin yhteyttä, ja häneltä löytyi minun kamera. Thank God!!!! Minua ei niinkää edes haittaa se, että korttini hävisi, mutta kamera on minun rakas, ja sillä on myös tunnearvoa. Jos kortti on pöllitty, ei voisi vähempää kiinnostaa, koska siellä ei rahaakaan ollut =D

Tänään heräsin päivällä, söin, ja nukuin klo18 asti. Niin hajalla olen eilisestä. Pizzaa limpparia, sekä syli paras lääke darraan on =P Kohta pitäis alkaa katsomaan muutamaa leffaa, jos herra herää. Voisin huomenna sitten antaa niistä vaikka palautetta =)

Toivottavasti muilla meni viikonloppu vähän rauhallisemmin, ehkä muut ovat oppineet juomaan  alkoholia kohtuudella, eikä näin kun ensimmäistä kertaa joisi =P Nyt darrailemaan takaisin. Oikein loistavaa viikonlopun loppua ja alkavaa viikkoa kaikille naksu raksuille =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti