Minä

maanantai 7. helmikuuta 2011

Railakkaampaakin railakkaampi viikonloppu takana & Suolaa Haavoihin Lisää...

Tosissaan taas päivitykset jäänyt viikonlopun takia. Viikonloppuna lähdin juomaan ja viettämään ystäväni syntymäpäiviä. Olin  exälleni sanonut että saatan tulla hänen luokseen. Mutta päädyin kuitenkin juhlimaan, koska vaikka halusin mennä hänen luokseen enemmän kuin mitään muuta, sattuu ajatus, että toinen nainen on hänellä jo, toinen nainen pitelee ja suutelee häntä jo. Niinpä lähdin juomaan. Halusin unohtaa kivun jonka tilanteemme on tuottanut.

Ilta oli hauska. Mutta kun ystäväni meni laulamaan Creedin-My sacrifacea, BOING Mikko pomppasi mieleen, vaikka hän oli ollutkin koko illan mielessäni. Sitten halusin itse heittää vettä myllyyn ja mennä laulamaan Goo Goo Dollsin-Iris. Hyvä etten alkanut itkemään. Kun ilta päättyi, olisin halunnut nähdä hänet, ikäväni kasvoi koko aika. Koitin syrjäyttää pettymyksen tunteen, jota tunsin, koska hän pystyi jo tapailemaan toista, ja minä en. Vaikka olinkin antanuit tiistaina numeron eräälle, en siltikään ole nähnyt häntä. Enkä edes treffeille halua. Sattuu edelleen liikaa nyky tilanne.

Puhelimestani oli loppu akku. Kun pääsin kotiin laitoin exälleni viestiä. Hän sanoi, että hän voisi tulla hakemaan minut. Niinpä päädyin hänen luokse. Yö oli aivan mahtava siis kerrassaan upea. Seuraavana päivänä kun lähdin, sydämeeni iskettiin veitsi. Hänen toinen tapailemansa tyttö tekstasi hänelle. Tiesin heti, että hän menee näkemään häntä, mutta silti se sattui. Syytin häntä facebookissa, vaikka en saisi syyttää häntä, sillä hänhän on sinkku kuten minäkin. Voimme tehdä mitä vaan. Miksi en siis itse pysty menemään ulos treffeille kun se on hänelle niin helppoa??? Hän soitti treffiensä jälkeen. Halusi nähdä. En tiennyt olinko otettu vai loukattu. 

Juoma illasta on paljon kuvia, mutta en viitsi laittaa niitä tänne kun en tiedä saako ystävieni naamoja näkyä. Mutta myös exäni huomasi sen. Ja hän huomautti kuinka ei pidä, että pussailen kuvissa muita poskelle ja muutenkin poseeraan poikien kanssa. Ymmärrän ja en ymmärrä. Hän pussailee toisia, sekä tapailee toista. Minä en tee mitään, noh soittelen sen tapaamani pojan kanssa, mutta en edes näe, joten miksi hänellä on oikeus kritisoida ja haukkua kuvia, kun itse tapailee muita?? En ymmärrä. Tiedän vain, että sattuu, kun hän kehtaa edes verrata kuvia ystäveni kanssa, hänen treffeihinsä, sekä hänen pussailuunsa??? 

Tiedän että kumpaakin meistä sattuu tällä hetkellä niin  paljon, että senkin takia riitelemme, minun soitoistani sekä hänen treffeistään. Mutta totuus on, että hän ei kävisi treffeillä, jos haluaisi minut. Joten tiedän että minun tulisi lopettaa välittäminen, ja rakastaminen ja näkeminen, koska tuo on jo niin vääärin, että minun tulisi jaksaa tuota. Miksi en pysty mennä siis treffeille. Miksi en pysty jatkamaan??? Miksi tämä sattuu näin paljon?? Nyt tiedän, että hän haluaa toista, koska hän jatkaa tapailua. Hän myös sanoi, kun kysyin että mitäs jos minä menen ulos, niin hän snaoi että sitten antaa palaa?? Eikö se ole epäreilua?? Mikä oikeus hänellä on tapailla muita ja satuttaa minua. Voi ku voisin olla yhtä kylmä kuin hän. Mutta en pysty. En tajua minkä takia en kykene liikkumaan eteenpäin. Vihaan itseäni, koska haluaisin olla kuin hän.

1 kommentti:

  1. Olin valmis jättämään tämän uuden sun vuoks! Ihanat ajat on ollu mahtavia, mutta niitä on tässä vain kaksi päivää koska välipäivät alkavat tappelulla. Sä sanoit mulle jos saan tietyn asian, niin unohtaisit kaverit ja tulisit mun luokse. Soitin innoissani ja halusitkin juopottelemaan. Tämä ei todellakaan ole ensimmäinen eikä toinen kerta kun kaverit voittavat minut. Ja nyt kun on vaikeat ajat ja ollaan jatkettu hiukan elämää. se vaati näyttöä halusta jotta meistä tulisi jotain että oikeasti rakastaa. En nähnyt tätä uutta tuttavaani to, pe enkä la sun vuoks. Kuten sanoin, sä rupesit tappelemaan ja syyttelemään heti kun astuit ulos täältä. Jos näytät pelkästään niitä piirteitä mulle minkä takia päätettiin eri teille lähteä, niin työnnät mua luotas pois. Ja joo olen ylimustasukkanen, mutta pidetään mielessä että olet harrastanut seksiä 50% kuvissa näkyvien miesten kanssa. Ja olen erillainen kuin sinä. En ymmärrä miksi pitää roikkua miespuolisten ystävien kauloissa pusutellen joka kuvassa, kun et sitä naisten kanssakaan tee. Olet itse sanonut meneväsi treffeille tämän uuden (meksikolaisen) ihastuksen kanssa, joten olenko minä se paha koska ehdin ensimmäisenä? Ja puhuit minulle että hankit itsellesi panon, joten pitääkö minun vaan odottaa ja katsoa koska neiti tekee jotain, jotta minäkin saan vihreät valot?

    - Mikko

    VastaaPoista