Minä

tiistai 22. helmikuuta 2011

Mä annan sut pois Sä annat mut pois vaikka sattuu...

Tänään sain oikein ihanan yllätyksen. Äitini tuli käymään =) Hän oli ostanut minulle aivan törkeästi ruokaa ja kaikkea <3 Ihana... Joimme kahvia, jutustelimme, sekä lähetimme työhakemuksia. Äitini ja minä puhuimme myös tilanteestani. Äitini painotti myös rutiinien tärkeyttä elämässäni. Ja se on totta. Kun koko elämä on ihan sekasin, on hyvä, että on edes perus rutiinit jotka pitävät elämän, elämänä. Tätä hoki myös exäni, joten olen tiennyt sen siis jo pitkään itsekkin.

Olen ollut todella väsynyt tässä kaikkeen nyt. Minulla on monta juttua menossa niin sanotusti, joten olen ehkä ollut myös hieman ärtyisämpi, sekä väsyneempi. Minulla ja exälläni on koko aika ollut menossa tässä jotain, vaikka olemme olleet eronneita. Hän tapaili yhtä tyttöä, ja minä vaihdoin numeron erään pojan kanssa, mutta silti kumpikaan ei tuntenut oloansa kotoisaksi, tai sitten emme ole olleet valmiita vain. En kyllä siis ole edelleenkään, silti eilen katoin leffan tämän pojan kanssa jonka kanssa vaihdoin numeroa. Mitään en halua kenenkään kanssa, koska en ole valmis. Katsoimme Black Swan leffan joka oli aivan älyttömän hyvä, mutta minulla tuli aina aika useasti mieleen juurikin exäni, ja silmiini kohosi kyyneleet... En tiedä miksi en pysty päästämään irti, mutta osa syy sille että näin eilen kyseisen pojan, oli se, että tiedän, että exäni ei pitäisi siitä, joten omalla tavallani, yritän erottaa ja katkaista siteemme. Exäni ja minä tappelemme aika usein, hyvin usein, paitsi jos olemme yhdessä, ja sekin on väsyttävää, minulla ei todellakaan ole energiaa sellaiseen nytten. Ja vaikka minuun sattuisi, se että hän tapaa uuden, on se parempi, koska oikeasti toivon hänelle onnea... Ikävöin häntä, mutta suhteemme on vain hieman sairas tai jotai =D Olemme kummatkin kunnon tohveleita =P

Eli sellaista. Huomenna siskoni puhui tulevansa käymään, ja to alex menee isällensä ja minulla onki viikonloppu vapaana. Mitähän kivaa sitä keksisi??? Ei tietoa.. Sen tiedän, että to, olen menossa luultavimmin salille pitkästä aikaa jollekkin tunnille. Treenit olen hoitanut kiltisti kotona =)

Vielä rakkaudesta sen verran, että miten ihmiset jotka haluavat toisensa, eivät saa asioita hoitumaan ja toimimaan, miten se on mahdollista??? Oikeasti, eikö rakkaus voitakkaan kaikkia esteitä yms??? Noh joo, meikä lähtee syömään nyt... Luultavimmin päivittelen uuestaan tässä vielä tän päivän puolella...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti