Minä

sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Jumppaa pumppaa liika läski pois, teko selitykset heitä oitis pois... Jaksaa jaksaa muita ei kuunnella saa!!!!

Minäpä olen aina ollut jonkun sortin vastarannan kiiski. Se oikeastaan pätee kaikessa parisuhteesta treenaukseen. Mitä enemmän koen itseni ahdistetuksi, sitä enemmän panen vastaan. Eli jos minulle koko aika huomautetaan, että olen tyhmä kun maksan salia enkä käy siellä, miksi et treenaa, voisit treenaa useammin, nämä asiat eivät milläkään tavalla kannusta minua, tai laita haluamaan treenaamista tai mitään, vaikka haluaisin treenaamaan, minähän en mene vaan siksi että muut sanovat että kannattaa. Mutta kun ihmiset tajuavat pitää naamansa kiinni teen sitä mielelläni. Välillä kyllä huijaankin, enkä kerro että treenaan, koska jos ihmiset ahdistavat kyselyillään, ja sitten vihdoin kerron että joo olen treenannut, niin se on joku hirveän iso juttu. Siksi en puhu mitään treenauksesta tai taiteiluistani.

Joka tapauksessa taisin jossai vaiheessa kirjoitella ja kertoa kuinka eräs treeni ohjelma tuntui todellakin tehoavan, tänään tein saman. Lämmittelin alussa crosstrainerilla 20 min. Sitten tämä extra tehokas treeni ja extra vatsat. Sen jälkeen otin palauttavaa: Fastin Heraproteiinijauhetta. Itse en tiedä miksi juon juuri heraa, mutta kuitenkin exäni vain sanoi, että se olisi minulle hyvä vaihtoehto, uskoin häntä, koska hän tosissaan harrastaa kehonrakennusta.

Toinen jolta voisin kysyä apua treenauksessa, on yksi rakkaimmista ystävistäni, joka teki myös juuri blogin käykää zekkaamassa http://fight-4-fit.blogspot.com. Hän treenaa paljon, minusta liikaa =D Mutta sellaista kroppaa ei varmana hevillä saadakkaan =) Eli kaikki lukijani jotka ovat kuntoilusta kiinnostuneita käykää ihmeessä katsomassa.

Aloitin siinä samassa pitämään siellä heiaheia:ssa treenipäiväkirjaa =D Jei...

Tässä on myös ollut helppo lusmuta rehellisesti sanottuna, koska ensiksi minulla oli keuhkoputkentulehdus, sitten jäi se hirmuinen yskä, vieläkin on vähän. Sitten tässä on jo pari viikkoa kestänyt aivan älytön kylmyys, aivan kuin olisi lämmössä aina aika ajoin, joten en ole edes sinällään stressannut treenaamisesta, koska olen niin varovainen, jos olen vähänkään kipeä, silloin en kyllä lähde treenaamaan.

1 kommentti: