Minä

perjantai 18. helmikuuta 2011

Pakoon PRKL pakkasta WESCin ihanalla toppanahkatakilla...

Päivä on alkanut mukavasti... En kyllä edelleenkään ole varma olenko kipeä vai en, koska en ole halunnut mitata kuumetta, mutta jäässä olen koko aika, ja sain tänään kuulla, kun valitin kuinka kylmä minulla on, että vartaloni oli kyllä aivan tuli kuuma. O-ouuuu, ei millää nyt jaksais tulla kipeäksi TAAS. Mutta, se voi olla tuo pakkanenkin joka puree aika kovaa, ja ku sisään pääsee, ei meinaa lämmetä ei sitten millään.

Tosissaan tämä wescin rakas toppatakki on ainut laatuaaan. Löysin muistaakseni joskus aikoinaan ehkä noin pari vuotta sitten Kampin Union Fivesta. Se oli mallikappale, eli näitä tuskin siis useita löytyy...  Mutta erittäin lämmin tämä on, aivan ihana, viimevuonna minulle tuli kirjaimellisesti hiki talvella, ja jouduin kulkemaan takki auki, juurikin sen takia kun tämä on ihan älyttömän lämmin. Tänään huomasin vähän samanlaisia juttuja taas: Lämmin oli keskivartalossa, TOTAALISEN JÄÄTYMISEN kokivat, varpaat, vaikka minulla olikin catepilarin talvisaappaat, nenä ja muukin naaman osat, ja minun pylly... AIIIIIIII!!!!!! Mutta keskivartalo oli ja pysyi lämpimänä, thank God for my warm jacket....


Tässä siis minusta ja takistani kuvia =P




 Että semmoista, toivottavasti muut ovat pysyneet lämpimimpinä. Minä aion nyt vihdoin kaivaa tuolta kaapin nurkasta villasukat, nimittäin tänää pelästyin oikeasti että varpaani tippuvat pois kun otin kengät jalastani pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti