Minä

maanantai 14. helmikuuta 2011

Hyvää ja Rakkauden täyteistä Ystävänpäivää Kaikille!!!!!!

Tänään on ystävänpäivä... JIHAAAA!!!!! Tänään tosissaan heräsin aikas myöhään, koska olen ihan raato viikonlopun jäljiltä. Joka tapauksessa, soitin ystävälleni Sannalle ja pyysin häntä ystävänpäivä lounaalle kanssani, ja tulihan hän <3 Käymme Sannan kanssa melkeinpä aina samassa kiinalaisessa, palvelu on hyvää ja ruoka maittavaa, joten miksi muuttamaan jo perinteeksi tullutta tapaamme =)

Kun lounas oli syöty, kikattelimme kuin pikku tytöt, koska meille tuli niin hassu olo ruoan jälkeen. Mutta ehkä kaikki johtui siitä, kun veimme koiraa ulos aikaisemmin, että puolet aivoistamme jäätyivät, kummallakaan ei ollut pipoa, ja kipu oli suuri. Kävimme kaupoilla ruoan jälkeen, sekä hakemassa kahvit. Kahvittelun jälkeen, Sanna heitti minut exälleni. 


 Aiomme tänään exäni kanssa  katsoa muutamat leffat ja herkutella ystävänpäivän kunniaksi. Oikeastaan leffat meidän piti katsoa jo eilen mutta olimme aivan liian väsyneitä.

On mukavaa huomata, kuinka esim. juurikin Mikosta on tullut hyvä ystävä minulle. Tai toki minulla on edelleen tunteita häntä kohtaan kuten hänellä myös minua kohtaan, ja emme me käyttäydy ihan kuin ystävät, mutta siis, että pystymme hengaamaan ja  katsomaan leffoja. Olen huomannut tälläsen pienen jutun minun ja Mikon välillä. Joka kerta kun olemme ns. yhdessä samassa asunnossa, yleensä me nauramme ja meillä on kivaa, mutta kun me olemme erillämme, kuten minä kotonani ja hän kotonansa, välillemme syttyy yleensä sota saman tien. En tiedä miksi mutta on se aika huvittavaa, olemme kuin kirottuja. =D



Tälläset Ystis kuvat tuli muokattua =) 

Joka tapauksessa rakastaa toisianne ja itseänne, kani kuittaa, eli minä =P Ja toivottaapi ihanat Ystävänpäivät itsekullekkin... Lav ya <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti