Minä

torstai 10. helmikuuta 2011

Kukaan muu ei kyllä onnistu SYTYTTÄMÄÄN ITSEÄÄN TULEEN, paitsi minä =D

Tosissaan tässä on tullut nukuttua 3:n päivän sisään yhteensä 6-7h. On ollut paljon stressiä ja murhetta ympärillä, joten olen erittäin väsynyt. Olen ottanut eilen kuitenkin esim. 2h päiväunet, mistä ei nähtävästi mitään hyötyä ole ollut. Tänään olin jo ottamassa päiväunia, kun minut keskeytettiin. Sen jälkeen uudestaan ajattelin, että minä voisin nukkua, kun päässä alkoi huimata, silmät lurpsahtivat puolitankoon ja näkö ei oikee pelannut oikein. Noh minä kuitenkin ajattelin, että jotta varmana saan yöllä kunnilla nukutuksi, minähän voisin valvoa tässä koko päivän ja mennä aikaisin illalla nukkumaan. Olen koittanut siis siivota ja muutenkin pitää itseni liikkeellä, sillä jos pysähdyn hetkeksikään minä väsähdän HETI, kuten nyt kirjoittaessa. Joka tapauksessa, olin tupakalla, kun yhtä äkkiä kättäni alkoi polttamaan. Jatkoin tupakan polttoa, ajattelin, että joku nyt vaan vähän pistelee siellä hihassa. Tunne sen kuin voimistui ja voimistui. Katsoin hihaani, siellä oli tupakan tulipää =D Hahahahhahahha. Ei muuta kun hirveä ravistus käteen, se tipahti maahan, HUH!!!!! Noh siinä sitten poltan tyytyväisenä tupakkaa loppuun, kun tunnen uudestaan polttavaa kipua, omietin, että jäikö sinne joku pieni palanen tulipäätä... Noh EI, vaan koko saakelin HIHA oli KYTEMÄSSÄ!!!!!!!! Koko hihalla tarkoitan 3cm leveää, ja 2 senttiä pituussuunnalta palanutta kohtaan. Tähän ei voi muuta todeta kuin: HAHAHAHHAHAHHAAHAHH, kuka idiootti onnistuu sytyttämään itsensä tuleen???!!!! MINÄ!!!! Ehkä olisi vihdoin syytä mennä NUKKUMAAN ja LOPETTAA TUPAKAN POLTTO =D Voi hyvää päivää!!!

Olkaapahan ihmiset varovaisia väsymyksen ja tupakan kanssa!!!!


Ps. Ei ole mun käsi =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti