Minä

keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Päivän asu & Elämän pienet kiemurat tänään =P

Aivan mahtava päivä ollut. Olen ollut niin väsynyt... Olen nukkunut vain pari tuntia parina yönä joten silmät killissä viipottanut menemään =) Noh kuitenki, olemme edelleen nähneet Mikon kanssa, vaikka jokaineen näkeminen omalla tavalla kirpaiseekin. Hän nukkui myös viime yönä erittäin vähän ja sitä edellisenä, hän kuitenkin käy töissä ja treenamassa. Minä taas nukun huonosti, mutta päivällä Alex on tarhassa ja ilta menee Alexin ja ruoan merkeissä, eli minä siis olen myös erittäin väsynyt. Niinpä päätimme ottaa yhteispäikkärit Mikon kanssa. Oli niin hyvä olla, samaan aikaan sattui todella paljon, ja KYLLÄ,  tiedän että olemme ääliöitä molemmat kun jatkamme toistemme satuttamista, mutta taidamme kumpikin sanoa samaa kaikille: Minkäs sille voi kun toista rakastaa.

Sen jälkeen näin ystäväni Sannan, tai hän oikeastaan tuli minua ja Alexia autolla tarhalle vastaan. Siitä menimme kaupaan, ostimme salaatti ainekset, ylläri pylläri Feta-salaattia, mutta tällä kertaa siinä on myös narskun narskun juustoa, eli leipäjuustoa. Ruokana oli perunaa ja jauheliha kastiketta. Vaikka ruoka olikin perus koti ruokaa, se maistui taivaalliselta, en tiedä johtuiko se juurikin siitä, että en ole tehnyt mitään noin perus ruokaa pitkään aikaa vai mistä, mut siis herranjumala kun se hieroi mun maku nystyröitä oikein huolella =D Jälkkäriksi oli tietty muffinsseja, teimme tänäään vielä lisää =D Sitten joimme kahvit Sannan kanssa, leikimme ja riehuimme Alexin kanssa. Aivan mahtava päivä.

Mikon kanssa on ollut mukavaa nyt, mutta aina aika-ajoin hän saa raivareita, ja pahoittaa tuolloin tahallisesti mieleni. Mutta enpä minäkään mukava ole tässä koko aikaa ollut, osaan olla oikein kunnon NARTTU kun sille pääle satun =D

Tänään en jaksanut meikkailla niin paljon, joten asu kokonaisuudestani tuli tälläinen, ja tietty minun geek lasit olivat suojaamassa naamaa =D

Ruoan jälkee alkoi kiristämään niin paljon, että jouduin ottaa vyön pois =D Heheheh...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti