Minä

perjantai 11. helmikuuta 2011

KOKEMUS vastaan KOKEMATTOMUUS/ KALLIS vastaan HALPA... Huonompi tuntuu voittavan AINA!!!!

Kilitystä luvassa olkaapa valmiina =P Kuten olen tässä sanonut aina aika ajoin, olen hakenut töitä jonkun verran. Enkä niinkään jonkun verran vaan PALJON!!! Olen viime vuodestaa asti hakenut töitä, koska otin lopputilin, ja ajattelin, todellakin minun kokemuksellani saan töitä nopeasti. PAS**N VI**T!!!!!!

Viime vuonna olin useissa työhaastatteluissa, mutta mikään ei natsannut. Kävin mm. yhdessä vaateliikkeessä työhaastattelussa. Minulla ja haastattelijalla natsasi hyvin, ja kaikki oli muutenkin hyvin. Olin erittäin tyytyväinen haastatteluun. Sainko paikkaa EN!!!!! Menin myöhemmin samaiseen liikkeeseen, haastattelija oli erittäin ystävällinen, ja juttelimme kuin vanhat ystävät. Olen käynyt liikkeessä TODELLA useasti joten tunnistan siis helposti myös uudet. Ja tämä uusi, varmasti hyvä työssään, mutta oli todellakin, juuri 18-20-vuotias. Eli miten sen sanoisi selvemmin. Hän on myös halvempi kuin minä. Minun tunti palkkani olisi n.5e enemmän. Silloin tietenkin, mietin vain mikä oli mennyt haastattelussa vikaan mitä tein väärin yms. Seuraavalla kerralla olisin parempi!!!!! Useita kertoja myöhemmin, lannistuneena porskutin väkisin eteenpäin, yritin ja yritin.

Nyt uusin työhaastattelu, josta olin aivan varma, että 8 vuoden kokemuksen työkokemuksella minun on saatava tämä paikka tai olen oikeasti vaan ihan HELVETINMOINEN LUUSERI!!!!! Olen hyvä työntekijä, ahkera ja pidän haasteista ja siitä että pääsen kehittymään. Haastattelu tuli. Se meni oikein mukavasti. Soitin kysyäkseni asiasta, ja haastattelija sanoi että paikka oli täytetty. Tunnen tämän paikan kuin omat taskuni. Uusin tyyppi joka palkattiin oli siis 18-vuotta, ja joka kysyi, miten tämä avataan?? Eli kokemusta 0. Siinä tuli niin suuri viha ja katkeruus päälle. Oikeasti, eikö nykyään arvosteta ollenkaan kokemusta, vaan mitä halvempaa työvoimaa sen parempi???? Eikö olisi helpompi palkata työntekijää joka osaa hommansa, silloinhan häntä ei tarvitse kouluttaakaan yhtä paljon. 

Tosissaan alkaa olemaan jo helvetin ikävää, ja turhauttavaa kun yhä uudestaan ja uudestaan huomaan saman. Nuori ja halvempi on parempi. Hahahahahhah, olipa kaksimielisen kuuloista =D

Vaatteissa on kyllä vähän sama. Esim. Ihmiset, myös minä käytän Gina Trikotin & H&M:n tuotteita. Laatu niissä ei vaan yleensä ole samaa luokaa kuin esim. Modströmin/Calvin Cleinin tuotteissa.  Tämän hetkisellä rahatilanteellani, en kyllä edes pysty sellaisia vaatteita ostamaan kuin haluaisin =) Mutta onneksi kuitenki halvemmilla merkeilläkin on tosi kivan näköisiä tuotteita. Toinen juttu on, että kestääkö ne hyvinä kauan.


KILI KILI KILI KILI KILI KILI KILI KILITYS


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti