Minä

keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Guess who's BACK: Rakas pikku pinkkini =) OU JEAH!!!!!!

Olette ehkä huomanneet, että postauksissani ei ole ollut kuvia. Olenkin kertonut, että lauantaina olen ollut totaalinen känniääliö ja hävittänyt rakkaan kamerani. Tänään kuitenkin juuri äsken taksikuski soitti ja sanoi, että oli juuri heittänyt ihmisen minun asuinalueeni viereen, että hän voisi tuoda sen nyt. Jes!!!!! Juoksin nopeasti ulos, ja sitten takaisin sisään, koska Alex oli jo sängyssä nukkumassa. Tietenkin kiitin, mutta muuta en ehtinytkään. VOI TÄTÄ ONNEN PÄIVÄÄ!!!! MY BABY IS HOME AND I WILL NEVER EVER LET U GO!!!

Tässä vähäistä kuvamateriaalia lauantaista =D



Yksi parhaimmista ystävistäni: Tiia, ihana pupunen.... Muumi =)

Muita päivän positiivisia asioita, olin tarpeeksi pitkä kun seisoin tuolilla, joten yletyin vaihtamaan lampun olkkariin, JEI!!!!! Kaikista paras kuitenkin on se, että minun rakas pikku poikani tuli kotio isänsä luota... Taas ollut äidin pikkuapuri keittiössä, huomenna kuullemma leivotaan taas muffinsseja =D

Nyt on ilta täydellinen: Allu kotona ja kamera kotona. Teen tänään varmaan vielä kuvahaastetta asteen eteenpäin, eli vauva kuva minusta, katsokaa ja järkyttykää =D Hhahhahahahaah.....

Huomenna päivittelen uusimman Olivian jutskat tänne ainaski, jos en muuta.. Noh niin nauttikaa ihanaiset illastanne <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti