Minä

keskiviikko 16. helmikuuta 2011

If u feel bad, i feel sad. I would do anything for u and your happiness. I LOVE U BABY SISTER & HAPPY B-DAY, & rakennekynnet lahjaksi =)

Eilinen alkoi aika perseellä tavalla. Nukuin myöhään, olin niin väsynyt. Mutta periaatteessa ärsytti samalla se, että minua väsytti ja olin nukkunut niin pitkään.

Tulin kotiin, mikä auttoi hieman, sillä ystäväni tuli kahville, juttelimme kaikesta, ja keräsimme PAAAAALLLJON vaatteita kirpputorille. Heitimme myös roskiin, ja voi sitä tunnetta ku heitin yhden ihanan takkini, voi että. Minulta meni siis ihan rehellisesti sanottuna pasmat sekaisin, tärisin jopa ja taisin hokea sanaa ohho, tai jotai muuta vastaavaa järkyttyneenä =D Omalla tavallaan tämä ns tyhjennys auttoi minua myös jollain sairaalla tavalla henkisesti. Juu, olen outo ja vähä vialla päästäni =)

Noh, sitten joskus siinä sitten siskoni otti yhteyttä, ja kertoi olevansa ihan väsynyt ja loppu. Hän on erittäin ahkera, hän käy aamusta iltaan koulussa, ja jos koulua ei ole iltaan hän käy töissä ja jatkaa koulu hommia sitten kotona.. Hulluhan se on =) No tottakai, kun tollanen olo tulee, niin sitten ei siihen muu auta kuin rentoutuminen. Seuraavana päivänä, eli tänään hänellä on syndet, eli ajattelin et mikä olisi kivaa. Noh rentoutumista kun teen manikyyrin ja rakennekynnet, ja samalla kaunistumista. Näin tapahtui... Odottelin siskoani hetken eilen ennen kuin hän oli kotona, söimme siinä salaattia, joimme muutamat kahvit ja aloimme tekemään kynsiä. Siskoni otti niihin vielä ranskalaisen-manikyyrin... Ja voinpa sanoa, että oli aika vaikea homma. Minulla on normaalia valkoista lakkaa kotona, jota käytän juurikin tähän, mutta nytten, se oli jäänyt kotiin ja minulla ei ollut kuin valkoista koristelakkaa. Ei siinä muuta ongelmaa ollut, mutta koska se oli koristelakkaa, on myös harja osa paljon pienempi, joten ziisus sitä säätöä =) Noh, pääasia että sain siskon mieltä piristettyä sekä, että hän oli tyytyväinen kynsiin...

Siskoni kanssa hengaus on aina minulle omalla tavalla erittäin terapeuttista. Puhumme kaikesta, mitä sylki suuhun tuo, mitä mielessä liikkuu. Hän varmaan luulee, että se oli piristäväää vain hänelle, mutta se teki niin hyvää minulle, se antoi minulle voimia yms.

Tänä aamulla, tein meille aamupalan pöytään, ja hänen ollessaan huoneessaan, menin kahvikupin kanssa laulaen sinne =D Hehhehehehhe..  Eli vielä kerran, Paljon Onnea Rakas Pikkusiskoni <3 I lov u...

Ps. Kynsistä kuvat tulee myöhemmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti