Minä

maanantai 1. marraskuuta 2010

Uusi melkein tupakaton elämäni

   Minulla ei todellakaan edelleenkään ole motivaatiota oikein tähän hommaan(tupakan lopettamiseen), en tiedä miksi. Tänään maanantaina, ajattelin, että vihdoin aloitan. Halusin kuitenkin testata hiukan eritavalla kuin viimeksi, viimeksi tosissaan lopetin seinään, ja söin microtabseja. Halloweenina, eräs tuttuni sanoi, että joku hänen tuttunsa oli lopettanut polttamsien niin, että hän antoi itsellensä luvan polttaa, jos mieli teki. Tietäen että minulla on lupa polttaa, olen polttanut vain muutaman, ja ottanut muutaman microtabsin. Mikä on erittäin hyvin minulta,  joka olen tottunut polttamaan 20 kpl tai jopa enemmän. Olen tyytyväinen. Mieheni olisi luultavasti halunnut, että lopetan kokonaan, kuten myös minä. Hän sanoi, että voin polttaa jos siltä tuntuu, sekä että voin testata lopettamista näin. On hienoa kun on mies joka jaksaa tukea, vaikka olenkin epäonnistunut tässä jo monta kertaa. Tällä tavalla en ole lopettamista testannut, mutta ystäväni ovat kyllä lopettaneet myös vähentämällä, vaikka tämä ei nyt sitä ihan ole. Eli yritetään vaikka viikko näin, ja jos tuloksia ei näy, palaan siihen, että lopetan seinään ilman motivaatiota.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti