Minä

torstai 25. marraskuuta 2010

Baby Boy and his little joys...

Minä olen saamassa rytmiäni takaisin. Eilen menin puoli 4 tai myöhemmin nukkumaan, mutta heräsin aikas aikasin. Jes.
Ehdimme Sannan kanssa riehumaan Alexin kanssa, tai Sanna ehti, minä join kahvia ja katselin onnellisena. He kävivät tekemässä lumitöitä pihalla, Alex putsasi auton ja Sanna kolasi pihan. Voi sitä riemua ja ylpeyttä mikä Alexilla oli silmissä.Siitä sitten sisälle, leikkiminen jatkui. On ihanaa nähdä kuinka onnelliseksi pikku herra tulee, ja niin pienistä asioista. 





 Itse olen väsynyt ja rikki sisältä, henkisesti ollut todella raskasta. Uskon kuitenkin, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, joku kaunis päivä. Eli ei ainakaan seuraavaan puoleen vuoteen, koska meillä on talvi =) Tietty onhan talvileikit olemassa mitä tänäänkin olen menossa harrastamaan: pulkkailua. Aiomme myös leipoa Alexin kanssa hiukan pipareita ja torttuja. Illalla ajattelin leffailla omassa "hyvässä" seurassani. Kaipa tämä tästä iloksi muuttuu.
 Äsken ottaessani uunista ruoan, haistoin palaneen lihan käryä, kyllä se olin minä. Käteni paloi 2:sta kohtaa, ja nahka meni rullalle. Auts... Eikä kotona ole bebanteenia, vai mitä se nyt oli ja mihin se nyt meni.

Ps. Nyt niitä postaus ideoita!!!! Mietin meikki tyylejä??? Omia lemppareita, tai sitten talven inlookit??? Kommentoikaa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti