Minä

keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Can you play with me????

Kuka sanoi, että leikki-ikä loppuu lapsuuteen?? Isot ihmiset; aikuiset. Minä olen lapsenmielinen ja leikkisä, ja olen erittäin ylpeä tästä piirteestä. Välillä tietenkin on osattava käyttäytyä, eikä pistää aivan leikiksi, mutta yleisesti ottaen, olen säilyttänyt sen mikä useilta katoaa, ja se on surullista.

Tänään tullessamme Mikon äidiltä, meille tuli puheeksi Mikon kanssa kärrynpyörät, näin D saatiin innostumaan niistä.


Mikko innostui sitten räpsimään kuvia kun päästin taas sisäisen lapseni ulos.


Sitten kun sain kamerani takaisin oli Mikon vuoro joutua kuvauksen uhriksi.


Nykyajan maailma kertoo meille, mikä on oikein ja mikä on väärin. Väärin on se, että ikäiseni tyttö/nainen kirmaa pellolla, heittäen kuperkeikkaa ja kärrynpyörää. Näin, onneksi olkoon nykyajan maailma, tapatte ihmisten mielikuvituksen sekä sisäisen lapsen. Noh, minä aion olla vastarannan kiiski, ja ottaa vastaan maailman pahat katseet, ja leikkiä niin pitkään kun minusta itsestäni siltä tuntuu!!!

Tiesittekö, että kun lapsi menee kouluun 7-vuotiaana, hänen mielikuvituksensa tippuu 90%.  Tähän voisinkin kertoa tarinan, kuinka se tapahtuu todellisuudessa: Lapsi on koulussa, opettaja pyytää piirtämään auringon. Lapsi piirtää, hänen aurinko on punainen. Kun opettaja osuu kyseisen lapsen kohdalle, hän toruu lasta, ja käskee tekemään uuden, koska aurinkohan ei ole punainen. Näin mielikuvituksemme murhaaminen on alkanut!!!!! Näin muovaamme kaikista yhtä tylsiä ja mielikuvituksettomia otuksia. Pitäkää kaikki: tytöt ja pojat, lapset ja aikuiset kiinni itsestänne, lapsekkuudestanne ja mielikuvituksestanne.  Se on osa teitä, ja se, että joku sanoo että se ei ole oikein ei tarkoita, ettei se olisi, maailma on vain kangistunut kaavoihin. Tylsiin sellaisiin =P



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti