Minä

lauantai 20. marraskuuta 2010

Minä olen Remontti-Reiska, ja minulle ei vi***illa!!!!

    Olen asunut nykyisessä asunnossani heinäkuusta lähtien. Olen ollut ilman ruoka pöytää siitä lähtien. Olemme syöneet olohuoneessa. Tänään elämämme muuttui. Hain Jyskistä upean, tai noh tuolla rahalla ei mitää upeata saada, mutta minulle upean ruokailu ryhmän.


En edes muista koska aloitin tuolien ja pöydän kokoamisen ystäväni kanssa.  Mutta vasta noin tunti sitten sain kaikki kokoon vasta. 2 tuolia taisi mennä hyvin paikoilleen. Paitsi tietty istuin osa, koska siihen tarvitsi ruuvarin, vaikka myyjä sanoi, että kaikki tarvittava on mukana. Penkeillä siis voi istua, vaikka ne eivät kiinni olekkaan. Mutta ne kaksi muuta tuolia, voi pyhä sylvi sanon minä. Istuin yhden tuolin päällä jossain aivan änkyrä asennossa ja painoin, ja ruuvasin samaan aikaa. Kiroiltua tuli paljon, varsinkin kun jouduin purkamaan kummatkin vaikeat tuolit, ja koota uudestaan Ärräpäät lentelivät kiitettävästi, ja huusin mitä otsikossa lukee: "Minulle ei vit***illa, ota narttu se ruuvi sisään." Ottihan se sen lopulta. Hiki tuli, pari kertaa meinasin pyörtyäkkin, kun en ollut sitten syönyt koko päivänä, mutta voin sanoa, oli se sen tuskan arvoista!!!! Sormet rakoilla, mutta itse tehty, ahhhhh mikä olo. Oikein tyytyväinen. Hieno tuli vaikka välillä ehdin jo epäillä.
En tässä tämän  ihmeempiä kirjoittele kun ei nyt lähde mitään settiä sydämestä, joten hyvää viikonloppua.

Ps. Mä remontti-Reiska oon ja pistän suihketta kainaloon...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti