Minä

tiistai 23. marraskuuta 2010

Hoitaja ja rakastaja...

Olen itse ollut tässä vähän allapäin sama tunne jatkuu. Pari viikoa sitten pikkumieheni oli sairaana, tällä viikolla on isomman miehen vuoro sairastaa.  Näin saan muuta ajateltavaa kuin oman oloni, joten käy minulle, vaikka en tietenkään haluaisi rakkaani olevan kipeä.

Muistan ensi kerran kun hoidin Mikkoa, luulen hänen vihanneeni minua. Sanoin että hänen tulisi vähentää vaatetusta, jotta kuume saada laskemaan, hän ei suostunut tottelemaan, eikä uskomaan. Jouduin soittamaan päivystävään sairaanhoitoon, jotta hän itse kuuli sen. Suloinen pieni potilaani.

Eilen todellakin Mikko tuli kesken päivää töistä kuumeisen olonsa takia. Hän on kipeä, jonka näkee ja huomaa, mutta silti kyllä erittäin viriili, mikä on hiukka outoa, mutta se käy paremmin kuin hyvin minulle. Olen siis koittanut hoitaa, hiukan siivota, helpommin sanottuna helpottaa hänen elämäänsä.

Tänään aamulla, meidän aamumme oli klo 17. Hänen kuntonsa oli huonontunut. Lähdin apteekkiin hakemaan särkylääkettä, jotta kuume saadaan alas, yskänlääkettä ja kaupasta tarvittavia asioita. Toivoisin, että voisin auttaa enemmän, mutta tällä hetkellä annan hänen potea oloonsa, koitan helpottaa hänen elämäänsä, ja tyydyttää tarpeet parhaimmalla mahdollisella tavalla miten osaan.

Toivotaan että minun rohdokseni tehoavat ja saan herran olon kohentumaan ennen huomista.

Ottaisin myös mielelläni vastaan postaus ehdotuksia!!!! Mitä te haluatte kuulla, tietää, mitkä asiat kiinnostavat??? Kommentoikaa ja rohkeasti ehdotuksia kehin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti