Minä

tiistai 16. marraskuuta 2010

Vaan kuinkas sitten kävikään???

Ohho!!!! Kello näyttää puoli yhtä kun avaan silmäni. Olen väsynyt edelleen. Haluaisin jatkaa nukkumista, mutta en voi, tai oikeastaan viitsi. Taas kerrakseen olen pettynyt itseeni. Olen ollut keskiviikosta lähtien poissa yrittäjä koulutuksesta, olen halunnut sinne koko aika. Ke-ma minulla on sairasloma todistukset, sillä viime viikolla Allu oli kipeänä, ja eilen minä sain sairaslomaa. Tänään vihdoin kun olisin päässyt kouluun, nukun 12.30. Mikä minua vaivaa??? Ehkäpä minun täytyy taas syödä d-vitamiineja jotta mieleni pysyy kirkkaana ja aurinkoisena.

Vaan kuinkas sitten kävikään???

Jos en ota itseäni niskasta kiinni, lennän tuolta kurssilta ulos, enkä halua sitä. Joten nyt äkkiä ahertamaan kotona jo koulu juttuja, jotta voin näyttää, että vaikka on poissa ollutkin, on opiskellut parhaansa. Minä haluan päästä läpi, monestakin syystä, isoin tietty niistä on se, että se auttaa omaa liikettäni kun minä tiedän yrittäjyydestä jotain.

Vaan kuinkas sitten kävikään???

Olen ollut tovin hereillä, en oikein tiedä mitä tekisin. Olen jotenkin hiukan hukassa. Laittaisinko tiskit, pesisinkö pyykkiä, imuroisinko, vai mitäs minä keksisin??? Jollain tavalla haluaisin yllättää kullan.

Vaan kuinkas sitten kävikään???

Noh, minä istun koneella, tehden blogia. Pohtien mitä teen seuraavaksi. Mites tässä näin kävi? Ehkäpä minä voisin vain aloittaa tekemään jotain, enkä sen ihmeemmin miettiä.
 Toivottavasti muut eivät ole yhtä väsyneitä kuin minä, koska tämä on aivan kauheata, minä voisin varmana nukkua kellon ympäri.

Vaan kuinkas sitten kävikään???

Mä lähden tästä  siivoomaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti