Minä

lauantai 29. tammikuuta 2011

Yskä lähtee yskimällä ja nuha lähtee nu**imalla...

Antibiootti kuuri on aloitettu. Ei kyllä edelleenkään tunnu auttavan mihinkään. Yskin minkä kerkeän. Eilen nukahdin vasta joskus 4 aikoihin, koska minua yskitti niin paljon, kun koitin saada unta. Mutta kai se tästä pikku hiljaa lähtee pois. Toivotaan näin. Keuhkoputkentulehduksen, ja yskän rinnalle on tullut järjetön nuha. Olimme äsken tulossa kaupasta Alexin kanssa kun aloin yskimään ja yhtä äkkiä huomaan kirjaimellisesti ilmapallon tulevan nenästäni, voi ziisus sitä häpeää. Paperia ei ollut missään, mailla halmein. Nice. Siitä juosten kotiin. Kaupassa ollessamme, ja ostoksia kerätessämme, olin lopussa niin naatti, että minulta meinasi lähteä jalat alta. Minua alkoi pyörryttämään aivan älyttömästi. Jo sohvalta nousu laittaa minut hikoilemaan kuin pieni sika. Hyi hitto. Nyt on otettava vaan zillisti sohvalla ja levättävä.

Elikkä vaikka otsikkoni sanookin mitä sanoo, niin, ei nyt kyllä ekana tule mieleen, tuo. No eipä ole enää miestäkään siihen =D 
Että sellaista. Toivottavasti muut ovat terveitä, ja säästyneet  tältä kauhealta flunssalta yms, ja ovat onnellisesti terveitä. Oikein hauskat viikonloput siis muille, minulla viikonloppu menee täällä kotosalla leväten. Bailatkaa minunkin puolestani =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti