Minä

torstai 13. tammikuuta 2011

Hyvä kroppaiseksi(ko)????? Yritys hyvä, tulos UNKNOWN

Noh niin, kuten useimmat ovat varmaan huomanneet olen välillä hiukka saamaton immeinen =D Se ei siis ole positiivista, vaan naurattaa sanoa tuo ääneen. 

Tupakka: Tosissaan, ensiksi ajattelin, että yritän tupakan lopetusta nyt uuden vuoden jälkeen. Ei tapahtunut. Minulla ei löydy tällä hetkellä minkäänlaista motivaatiota siihen, ei mitään, ja ilman motivaatiota olen kusessa, koska silloin voin olla polttamatta ehkä 2 viikkoa kunnes retkahdan. En halua polttaa kun olen ulkona juopottelemassa ja juhlimassa, en siis ollenkaan, jos lopetan. Siksi on tärkeää, että saan motivaationi takaisin niin uskon, että homma hoituu. Valitettavasti se aika ei ole vielä.

Urheilu: Tosissaankin, kuten olen kertonut, en ole saanut itseäni potkittua salille, vaikka rakastan kuntoilua. Aloitin kotona crossaamisen, mikä meni hyvin. Nyt siihen vierelle otin koti treenin, ja tiukan ruokavalion. Ehkä vaikea uskoa, mutta se on tuottanut kahdessa päivässä jo tuloksia. Ensinnäkin ensimmäisen päivän jälkeen, käteni ja reiteni kuolivat kivusta, toisen päivän treeni oli ihan tuskaa tehdä. Läskiä on palanut 2kg. Ja jatkanko tätä koti treeniä, kyllä, minulla on myös ohjeet salille, jos sinne eksyisin joku päivä. Tai vaikka tunnille, kuten bodycombattiin, mikä on aivan sairaan hauska, ja tuskallinen tunti =D

Toivon todella paljon, että saan pidettyä treenin kanssani, ja ehkä siinä jää tupakkakin jonkun ajan päästä. Sopii toivoa. Olen odottanut ja odottanuut jotain, mutta enään en voi odottaa, minun on laitettava itse kroppani, työpaikkani ja tupakan lopetukseni kuntoon. ITSE!!!! I'm not a baby anymore... Että sellaista. Ajattelin, että päivittelisin treenin kulkua, ja tupakanlopetus haaveitani enemmän, aina jos huomaan, että muutoksia on tapahtunut. Ehkä joku päivä minustakin läskit ropisee ja olen hoikka ja yber hot misu =D Laihduttamaan en ala, siksi kuntoilu ja ruokavalion muutos on minusta paras vaihtis.


Haluan normaalin kiinteän vartalon, mutta tällä kuvalla haluan myös tuoda ilmi, kuinka voi käydä jos ottaa homman liian vakavasti. Mielestäni kurvit ovat seksikkäät, minulla niitä nyt tällä hetkellä on tullut vähän liikaa. Mutta muistakaa tyttöset, jotka treenaatte, että ei mennä liiallisuuksiin, pitää olla jotain mistä ottaa kiinni =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti