Minä

keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Voi helv***n 16 ku elämä on joskus vaikeaa, taas juostu paikasta a. paikkaan b. kuin päätön kana... PRKL

Aamulla herään puoli kahdeksan, herätän pikkumiehen, ja teen aamupalan. Odotan puoli tuntia jotta voin soittaa lääkäriin, koska en muistanut mihin aikaa se oli, ja saan kuulla että olen peruuttanut sen. Minun piti tänään tosissaan juosta eri virastoissa pitkin Helsinkiä, mutta ennen kuin pystyin tekemän sen minun oli löydettävä muutama lappu. Noh kello löi puoli 9 ja ei missään. Ajattelin, että vien Alexin tarhaan heti kun laput löytyvät. Kello löi 10 ei vieläkään mitään. Noh Alex kysyi silloin, että voisiko jäädä kotin, ja sanoin mikä ettei, koska en ollut löytänyt lappuja, ja ajattelin että kun lähden hoitamaan asioita, en pakosti ehtisi hakea Alexia tarhasta ajoissa, joten Alex sai jäädä kotiin. Aika kului, löysin yhden lapun. Enään yksi ja olisin ready to go. Vastaan tuli Alexin ruoka-aika, lämmitin hänelle ruoan, ja jatkoin hänen syödessä vikan lapun etsimistä. Kello oli yli 12 jo, tässä tulisi aivan liian kiire. Alex oli syönyt, eikä lappua näkynyt. Noh, ei siinä muu auttanut, kuin käyttää pähkinöitä (päätä). Ja sitten keksin sen, soitin paikkaan josta tarvitsin lapun ja pyysin heitä faksaamaan sen. Jes ja nyt olimme valmiita lähtemään. Asiat hoituivat nopeammin kuin luulin, jes jes jes. Ehkä se aurinko alkaa siis paistaa. 

Haluaisin nyt oikeasti kommenttia siitä, että viekö vanhemmat lapsen tarhaan vaikka olisi vapaa päivä?? Eivätkö ketkään pidä lasta kotona silloin?? Jos minä pidän tekeekö se minusta huonon vanhemman???  Juu rutiinit on tärkeät lapselle, mutta jos luulen että en kerkeä hakemaan lastani, niin eikö se tee minusta hyvän vanhemman eikä huonon??? Ja jos menen 10 töihin voinko viedä lapseni vasta 9, vaikka normaalisti veisin 7??? Vai tekeekö sekin minusta jotenkin huonomman???  Nyt kommentteja kehiin!!!!!

Tälläinen oli siis päiväni. Kirjoitan tossa vähän myöhemmin uusimmasta Oliviasta ja Ellestä.



Takki: Only 





Olen täässä oppinut käyttämään kameraani, vikassa kuvassa, muutin lumen väriä vihreäksi =D




Tässä taas leikitelty väreillä. Odotamme bussia, jotta pääsemme matkaamaan. Alex rakentaa mini lumiukkoa sillä aikaa =D



Ihania rakennuksia...

Kun asiat oli hoidettu, oli Alexilla hirveä vessahätä, jano ja nälkä. Niinpä päädyimme Mäkkiin. Siellä minä söin Fiesta salaatin joka sopii minun tiukkaan ruokavalioonikin =D


Nyt kotona ja aivan tajuton VITU*** päällä...  Juu taas on kaikki päin P:tä rakkaus rintamalla. Miten kaksi rakastunutta ihmistä voi olla näin helvetin erilaista. Ei voi ymmärtää, mutta en tylsistytä teitä sen enempää minun valituksella... Toivottavasti teillä oli parempi päivä kuin minulla!!!!! 

Ps. Illemmalla siis vielä postaus lehdistä, ja sisällöstä yms...

2 kommenttia:

  1. siis tietty lapsi (mun tapauksessa lapset) pidetään kotona jos on itekin kotona eli vapaapäivä. paitsi jos se vapaa on jotain sellaista juttua varten et lapsia ei oteta mukaan, tyyliin leikkaus tai jotain. tarvii lapsikin lomaa ja aikaa oman vanhemman kanssa.

    VastaaPoista
  2. Oih, helpotus... En siis ole aivan luuseri. Kiitos

    VastaaPoista