Minä

tiistai 4. tammikuuta 2011

Crazy shit rules of life, WTF are those???!!! I live my life, and i live it in my way

Elämä lipuu ohitseni, ja minä unohdan elää. Olen juuttunut rutiineihini. Taistelen niitä vastaan, koska pelkään kangistuvani kaavoihin. En pidä siitä. En halua tylsistyä kuoliaaksi. En halua, että joka päivä kun vien Alexin tarhaan menen salille, töihin, haen Alexin, tulemme kotiin, teen ruoan, leikitään, laitan Alexin nukkumaan, menen nukkumaan. En halua sitä. Aamu jumppa on toiminut ja ollut mukava lisä aamuihin, se on ainut rutiini mistä pidän. Ehkä sitten olen ihminen joka kaipaa vaihtelua, olen huomannut sen ennenkin.




Työ: Tylsistyn nopeasti, kaipaan haasteita ja vaihtelua. Jos työ on mielekästä, jään, mutta jos parin vuoden päästä en ole saanut enempää vastuuta, lähden.

Ihmissuhteet: Tylsistyn nopeasti. Kaipaan tasapainoa, mutta samalla haluan spontaanisuutta. Ja jos kaikki on liian hyvin, ahdistun, koska silloin tajuan kuinka paljon rakastan toista, silloin alan pelkäämään hänen menetystä, ja sen tuomaa tuskaa. Kiukuttelen, ja toivon, että se ymmärretään. Spontaanisuus mistä sanoin, tarkoitin sen positiivisena asiana. Viime kesänä oli monta upeaa hetkeä, kun vain ajoimme, emme tienneet määränpäätämme, mutta pysähdyimme, ja otimme aurinkoa sun muuta hauskaa, esim tuo on eräänlaista spontaanisuutta jota kaipaan. Yllätyksellisyys ja yllätykset. Ne on kivoja suhteessa.

Elämä: Teen työni, hoidan lapseni, mutta jos haluan voin tehdä jotain hullua. Jokaisessa on siis sama. Pelkään tylsistymistä, rutiineita, pysyvyyttä, kangistumista, paitsi jos se on oikeassa paikassa. HHAHAAHAHHAHAHAHHAHAHHA. Ihan maailman huonoin läppä, mutta oli pakko heittää =)

Must have RUTIINIT/positiiviset rutiinit:  Herään aamulla teen crossijumpan. Vien Alexin tarhaan. Syötän Alexin 17-18 aikoihin. Laitan Alexin nukkumaan 20. Kaikki muu on oltava vapaata. Tietty jos saisin kunnon työn niin se olisi tuossa välissä, mikä olisi paras juttu ikinä. Ja vapaudella tarkoitan, että jos pääsen vaikka kesällä klo 15, Alex on haettava tarhasta klo 17, ystäväni soittaa/minun tekee vaan mieli lähtee hyppäämään benji hyppy niin voin tehdä sen. En edes tiedä minkä ihmeen takia tarvitsen vale vapauden, mutta se tuo minulle rauhan sisälleni. Olen sairas. Tiedän. Olen hullu. Tiedän, mutta hulluilla on halvat huvit ja helvetin hauskaa!!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti