Minä

tiistai 25. tammikuuta 2011

Love or other drugs, and ME so SICK

Eilen tosissaan menimme Sannan kanssa katsomaan leffan Love and Other Drugs.  Ehkä ihmiset ovat nähneet leffan, tai menettäneet uskon rakkauteen, nimittäin siellä oli ainoastaan 6-7 ihmistä meidän lisäksi.


No tietenkin leffaan on ostettava namia ja popparia. Ostimme jopa karkkikaulakorun, ja olimme karkkitiimi. Ja tietty tapamme mukaan pelleilimme muillakin karkeilla ennen leffan alkua.


Eilinen oli todellakin sitä mitä kaipasin, hyvä leffa ja hyvä seura. No selvisin leffan ilman itku kohtauksia, kunnes tuli oivalluksen hetki, ja meikäläinen alkoi itkeä aivan älyttömästi. En pystynyt siis lopettamaan.  Kaikki mitä leffassa tapahtui muistutti omasta rakkaus elämästäni. Vaikka siis elämämme ei ole samanlainen kuin leffassa. Leffan loputtua suuntasimme muutamalle. Eilisen hetket olivat ihania, koska minun ei tarvinnut muistaa mitään pahaa, tai oikeastaa mitään. Ainut mitäm minä tein olin heitin aivot narikkaan ja nautiskelin.


Tosissaan, olen ollut todella itkuinen. Kävin syömässä salaattia, kun taustalta alkoi soimaan rakkaulaulut, purskahdin itkuun, oikeastaan joka asiassa olen purskahdellut itkuun. Noh mittasin kuumeen niin 38.5, iha tosta noin vaan. WTF!!!! Olin äsken kuumassa suihkussa, vaikka tiedänkin et pitäisi olla ilman vaatteita tyyliin, eikä todellakaan käydä kuumissa suihkuissa. Jokatapauksessa, olin äsken suihkussa, laitoin aika kuumalle veden. Yhtä äkkiä tuntui että jalkani olivat yhtä veden kanssa, eikä minulla ollut jalkoja. Joo se oli aika häröä.

Tuli vaan mieleen, että voikohan mulla olla kuumetta koska minun sydän on  murtunut???? Wou, villejä ajatuksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti