Minä

torstai 6. tammikuuta 2011

Dude don't do that, u are at the job interview!!!!!! WHY DID U DO THAT!!! =D

Eilen tosissaan oli tärkeä päivä minulle. Minulla oli nimitäin työhaastattelu. JEEEE!!!! Toivon todella, että saan sen!!!! Olin katsonut edellisenä päivänä reitin valmiiksi, ja laskenut, että olen siellä 30-15min aikaisemmin. Vaan mitä tapahtuikaan sitten??? Joku tuolla ylhäällä totisesti haluaa, että en saa töitä, sen voin sanoa.

Bussini piti lähteä 18 yli 9 pysäkiltä. Kävelen iloisesti, ja reippaasti pysäkille päin, kun kas kummaa, bussini pysähtyy juuri siihen, ja minä olen vielä kaukana, ainakin niin kaukana etten millään kerkeäisi edes juosten siihen. Katsahdan kelloa, ja huomaan sen olevan 10 yli 9!!! WTF... Kiroilen päässäni, mutta hymyilen itsekseni, hätä ei ole tämän näköinen, olin ottanut huomioon sään, ja varautunut muuhunkin. Fiksu D. Kävelen hymy huulillani juna-asemalle. Juna tulisi 26 yli 9, minä vaihtaisin junaa välissä, ja olisin perillä 15 vaille 10. Jes, kaikki hyvin. Kello oli 24 yli 9, olin intoa täynnä, kello löi 26 yli 9, ihmettelin asiaa, mutta olin varma, että juna saapuisi pian. Kello oli 35, hermoni olivat riekaleina, kiroilin itsekseni ja saakelin talvea, kun tuli kuulutus, että juna saapuisi 9.38. PASKANMARJAT!!!! Juna saapui 9.40. Kun vihdoin jäin pois, odottamaan toista junaa, tämä juna oli sitten 2min myöhässä, silloin päätin soittaa hakemaani paikkaan ja kertoa tilanteen. Olin niin nolona, onneksi siellä oltiin erittäin ymmärtäväisiä. Saavuin paikalle 6 min myöhässä, pahoittelujen saattamana. Sitten alkoi tapahtua. Perus Uuno-Aapo oli palannut. WHY!!!!!!

Ensimmäinen kysymys oli: kerro itsestäsi?

Mitä tapahtuu, minä jäädyin, minä jäin suu auki miettimään sitä kysymystä. Kerro itsestäsi, siinä minä pohdin suu auki kysymystä:hmmm,tarkoittaako hän millainen olen ihmisenä, vai myyjänä, vai luonnettani. Älä anna itsestäsi tyhmää vaikutusta, ja väärää vastausta, mikäköhän on siis oikea vastaus?? Hmmmm.

Olen aika varma että näytin tältä

Tunika: Madonna Biksut: Stadium

"Tuliko heti liian vaikea kysymys", kuului ääni joka palautti minut maan pinnalle. Ei, ei näin!!! No haastattelu meni siinä ja vastailin kysymyksiin parhaani mukaan. Lopuksi kyselin milloin saa vastauksen yms. Haastattelija sanoi lopuksi: "Kiitos kun kävit  palataan." Minä: " Ai täh,  ai halataan?" Ja katsoin ihmeissäni. Haastattelija putosi nauruun, ja sanoi: "Eei, kun palataan", minä laitoin pääni painnuksiin ja yritin höröttää hävetykseltäni. My God WHY, WHY, WHYYYYY!!!!

Että näin meillä päin =D  Siinä oli sitten eilisen toilailut. Ilta olikin aivan mahtava kiitos, Alexin, tacojen ja friteerattujen mini banaanien. Semmosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti