Minä

tiistai 4. tammikuuta 2011

Life is full of dissapointments... I HATE IT!!!! AAAAAARRRRRGGGGHHHHH

Mitä sitä keksisi kirjoitettavaksi. Uusia kuviakaan ei ole otettu joten ei voi niitäkään laittaa. Olen pettynyt kaikkeen: itseeni, muihin ihmisiin ja elämään. Ui aihe, eli nyt kerron miksi olen pettynyt noihin kolmeen asiaan =)

Itseeni pettynyt: koska en ole jaksanut pitää huolta ulkonäöstäni, tai kodistani. Olen ollut laiska ja saamaton. En ole käynyt salilla. Olen toki koti treeniä vääntänyt, mutta en saa siitä irti niin paljon kuin salilta tai tunneilta. Se vaikuttaa ulkonäkööni tietty. Perse levenee, vatsa isonee yms.

Muihin pettynyt: koska ihmiset ovat luovuttajia. Ihmiset unohtavat olla onnellisia, ihmiset unohtavat elää, ottaa huomioon toiset, tuntea empatiaa, eivätkä edes yritä ymmärtää muita ihmisiä. He eivät auta muita, vaan koska se on oikein tehdä. Tietenkin jotkut auttavat, mutta kun kaikkien pitäisi. Ihmiset unohtavat pelleillä ja nauraa. Nauraa pitäisi varsinkin itselleen, tai siis osata nauraa.

Elämään pettynyt: koska elämä on lyhyt. Valitettava fakta on, että jos haluat jotain se on otettava, koska elämä ei auta sinua ottamisessa. Toivon elämältä niin paljon, ja nyt tajuan että toivon liikaa. Tietenkin omalla tavallani, tämähän on vain ja ainoastaan oma syyni, ketään muuta ei voi syyttää siitä, että elämä on lyhyt ja turha, jos siitä ei tee tärkeää. Olen myöhästynyt niin monesta junasta, olen tehnyt huonoja valintoja elämässäni, en ole arvostanut itseäni tarpeeksi, olen antanut muiden talloa minut, se on elämän kurja puoli. Elämän ehdottomasti paraspuoli on Alex. Hän saa minut hymyilemään aina, kun itken hän kysyy miksi itken, ja heittää jonkun aivan uskomattoman huonon syyn mille ei voi kun nauraa. 

Päivän paskalista siis toisin sanoen. Noh mutta kyllä elämä tästä, olen tehnyt pientä suunitelman poikasta nytten, ja kolmen vuoden päästä katsotaan onko suunitelma toiminut vai ei. Odotan innolla tulevaisuutta, sekä itseäni. Olen ollut harmaassa pilvessä, mutta nyt on aika siirtää pilvi pois ja katsoa peiliin, ja todellakin miettiä mitä haluaa ja toimia myös niin. Jaiks... Kuulostipa aikuisten puheelta, no mutta sellaista minusta ei tehdä vaikka mikä olisi.





Kuvaan selvennys: Elämä on täynnä pettymyksiä, on asioita joita haluaa, mutta joita ei saa. Kuva ei kuitenkaan tarkoita, että haluan olla hevonen. Hehehehehe.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti