Minä

tiistai 4. tammikuuta 2011

Mutta mitä tapahtui Uutena Vuotena??

Heippa vaan kaikille!!! Tosissaan Uusi Vuosi alkoi Mikon luona. Aloimme valmistautumaan iltaan kohden, juoden ja laittautuen. 

Eräät Mikon ystävät olivat kutsuneet meidät heille, yht' äkkiä juuri ennen lähtöämme he ilmoittivat että he ovat lähdössä bileisiin, mihin pääsevät vain he. Katsoimme Mikon kanssa toisiamme hölmistyneenä. Hätä ei ollut tämän näköinen. Eräs ystävä pariskuntamme pyysi meidät heille. Ja siitä seurasikin mahtavin uusi vuosi pitkiin aikoihin!!!!


Mekko: Spirit Store Verkkosukkahousut:  Cyber Shop


Tässä ollaan Mikolla, juuri lähdössä illan viettoon.



Saavuimme ystäviemme pihaan, mutta emme malttaneet mennä heti sisälle, vaan jäimme paukuttelemaan raketteja hetkeksi ulos.


Ja taas päästiin vauhtiin sitten.



Uuden vuoden suudelma ja skumpat. Loppu ilta oli täynnä hyvää ruokaa, singstaria, buzzia ja hyvää seuraa ja meininkiä. Loppu illan kuvat eivät ole enään julkaisu kelpoisia. =)

 Tinasimme myös tietty kuten uuteen vuoteen kuuluu. Uskokaa tai älkää, kaikki muut saivat tinat, jotka olivat täynnä rahaa, ja minä sain rakkautta. Hehehhehe. Noh rakkautta ei rahalla saa, eli ehkäpä Mikon ja minun tunteet oikee leimahtaa liekkeihi huolella tai jotai. Oli minulla kahdessa paikassa rahaa, eli toivotaan, että saan työpaikan, ja rahat riittäisi elämiseen, ja ehkä vähän shoppailuun. 

Toivottavasti kaikilla oli yhtä mahtava uusi vuosi kuin minulla, kuulin nimittäin aivan kauheita tarinoita joidenkin uudesta vuodesta. HUI... Mutta toivon että teillä oli ihan yber mahtavaaa... Ja parempia uusia vuosia siis kaikille!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti