Minä

sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Itku, potku NAURUKUOLEMA!!!!!

Alex tuli perjantaina kotiin tosissaan. Lauantaina teimme yhdessä ruokaa. Italianpataa ja fetasalaattia. Hänestä on tullut kunnon pikku apuri <3 Ihan maailman mahtavin tyyppi.

Ruoan jälkeen minä olin koneella, ja Alex katseli telkkaria. hän tuli viereeni katsomaan mitä tein, ja huomasi, että olin youtubessa. Hän innostui, ja pyysi, että laittaisin Finteligenssin-Mikä boogie biisin. Noh  minä tein työtä käskettyä, juuri kun olin painamassa biisin päälle, Alex huusi:"Ei vielä." Sitten mini mies juoksi keskelle olohuoneen lattiaa, ja sanoi :"Valmis!!". Painoin biisin päälle ja yht äkkiä, Alex veti kuin Hunksin elkein, heitti paitansa sutjakkaasti pois ja alkoi heiluttamaan käsiä, ja soittamaan ilmakitaraa,breikkaamaan ja tanssimaan muutenkin. Paidan heittämisen kohdalla, silmäni täyttyivät vedestä, purin huulta minkä kerkeisin jotta en vain purskahtaisi nauruun, ja pahoittaisi Allun mieltä. Oli todella vaikeaa, mutta pystyin kuin pystyinkin siihen.

Eikä siinä ollut kaikki tietenkään. Seuraavaksi Alex halusi kuulla Madagascar animaatiosta laulun: I like to move it, eli suomen kielisenä versiona, mä haluun veivaa. Laitoin sen Alexille soimaan tietenkin. Hän tanssi ja lauloi. Yht äkkiä aloin kuuntelemaan sanoja miten Alex lauloi, oikeasti sanat menivät: Mä haluun veivaa veivaa, mä haluun veivaa veivaa, mä haluun veivaa veivaa, mä haluun VEIVAA!!!!! Ja Alex lauloi: Mä haluun pebaa pebaa, mä haluun pebaa pebaa, mä haluun pebaa pebaa, mä haluun PEBAA!!!!!! Ei siinä enää mitää naura pystynyt pidättelemään!!!! Korjasin sanat ja räkätin yksinäni.

Tälläistä tällä kertaa.. Katsotaan jos saisi jotai järkevää kirjoitettua tuossa hiukan myöhemin, nyt taas lepoa. Kiitos


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti