Minä

maanantai 24. tammikuuta 2011

Pilkko pimeää asunnossa, sekä sydämessä... GIVE ME BACK MY SUN&LIGHT TO MY HEART& TO MY APARTMENT!!!

Olin unohtanut tyystin, että asunnossani on palanut sulakkeet. Noh saavun kotiin, ainut mihin syttyi valot on keittiö. Minä kuitenkin mielummin halusin olkkariin valot, niinpä oikein näpsäkkänä tyttönä vaihdoin niiden paikkaa. Vaihdoin myös muita sulakkeita, minulla oli kotona 16amppeerisia sulakkeita, ja olkkarin ja keittiön kohalle meni 10 amppeerinen. AAAARRRRGGGHH!!!

Ei minua haittaisi ollenkaan, mutta kun minä pelkään pimeätä, joo tiedän sen olevan tyhmää varsinkin minun iässäni. En tiedä mikä siinä on, mutta kun on pimeää, minusta tuntuu että joku tulee sieltä pimeästä, minun pakko nähdä aina siis mitä missäkin on.



Muistan aina kun olin yötä Mikolla, ainut miksi pystyin nukkumaan pimeässä, oli se että tunsin oikeasti olevani turvassa, vaikka olikin pilkko pimeää. Monesti jos aloin kuulemaan myös olemattomia asioita, Mikko kävi aina tarkistamassa. Hän on myös ainut, jonka kanssa uskalsin nukkua, niin että varpaani eivät ole peiton sisällä. Pelkään myös että joku nappaa minun varpaani kun nukun jos minulla ei ole peittoa päällä.  Minä olen niin outo =D

Lähden tänään Sannan kanssa leffaan katsomaan Love and other drugs, Tennispalatsiin. Ainut asia on, että pelkään että itken koko komedian ajan. Koska tällä hetkellä kaikki elämäni osa ALUEET OVAT NIIN HUKASSA, VARSINKIN RAKKAUS RINTAMALLA. Leffa kertoo rakkaudesta, rakkaus taas muistuttaa minua Mikosta. Mikko taas muistuttaa erosta. Ero taas laittaa minut itkemään. Itku naurun  tilalla taas on pelottavaa. Varsinkin leffassa, voi pystyn kuvittelemaan kun muut nauraa ja minä ulvon, lopulta minut kannetaan leffasalista pois =D 



Kirjoittelen illemmalla/huomenna arvostelut leffasta.

En edes tiedä mikä tilanne meillä oikeasti on. Ja epätietoisuus on pahinta myrkkyä ihmismielelle. 

Toivottavasti teillä on ollut bueno päivä. Mäpäs lähden nyt pilkko pimeään  suihkuun. Saa nähdä palaanko elossa, vai liukastunko. Ei mäpä otan kynttilöitä. Vähän romantiikkaa, mun pimeälle asunnolle ja mun pimeälle mielelle =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti