Minä

tiistai 3. toukokuuta 2011

Vapun jälkeiset SATEISET ja LUMISET ja TÄYDELLISET päivät...

Vappu aaton jälkeen koitti aamu. Heräsimme Mikon kanssa joskus 14 aikoihin. Olimme aika blaaahhhh, emmekä siis minnekkään lähteneet, tarkoitan vappu piknikille. Se ei niinkään haitannut kun katsoi ulos, jos ei satanut, oli selkeää hetken, mutta jotain kummalistakin sieltä tuli, nimittäin LUNTA.???!!!!! WTF!!!! Joka tapauksessa, ensiksi ajattelimme, että tosissaan voisimme parvekkeella pitää vappu piknikin, mutta päädyimmekin hakemaan pizzat, pari hyvää leffaa ja kasan namia. Näin ollen vappu piknik siis sijoittui olkkariin =) 

Leffoina katsoimme Harry Potterin ja kuoleman varjelukset


Minä tunnustan, että olen siis aivan törkeä HP fani, eli Harry Potter fani. Minulla on kaikki Harry Potter kirjat ja DVD:t kotonani, yksi kirja on suomenkielisenä, sekä englanninkielisenä. Olen lukenut kirjat useammin kuin kerran, paljon useammin =D  

Toinen leffa mitä katsoimme oli Resident Evil After Life. Tämä on myös yksi sellainen ns. leffa sarja joka ei mielestäni huonone, vaikka jatko osia tippuu. Yleensä kun leffasta tehdään jatko-osa mielestäni ne on yleensä kauheata PAS**A, mutta eivät nämä kaksi.

Ilta siis kului näiden parissa. Sitten lähdimme käymään minun luonani hakemaan vaatteita, ja sen jälkeen palasimme Mikolle chillailemaan. Katsoimme loppu yön Supernaturaleja, ja nukahdimme toistemme syleilyyn. Se oli mukavaa. Keskellä yöllä/aamulla heräsimme sohvalta ja kömmimme sänkyyn jatkamaan unia. Seuraavana päivänä heräsin taas myöhään, mutta aikaisemmin kuin Mikko, minulla oli siis hyvää aikaa yllättää hänet. Niinpä kävin sanomassa huomenet hänelle ja kyselin milloin hän herää, ja kerroin, että hän voisi kyllä nukkua vielä tovi. Noh Mikko ei kuitenkaan mikään ihan jundero ole, niin hän siis suostui vielä lepäilemään hetken. Yllätys vaati kaupassa käyntiä. Yllätyksen tulos oli:


            


Kaupasta löytyi: Californian sämpylöitä, salaattia, metukkaa ja Kruunu majoneesia, loput löytyivätkin omasta takaa, eli tomaattia ja juustoa.


Ihanan tuoretta ja raikasta melonia

Kauppa matkalta löytyi lähimetsästä myös valkovuokkoja =)












                             Aamupalamme juomina toimivat Tropicana tuoremehu, sekä kahvi. Kyllä Mad about you mukissa on kahvia, vaikka se on niin vaaleata. Minä juon kahvini todellakin MAIDOLLA. 

Täydellisen aamun oli kuitnkin loputtava jossain vaiheessa, oli lähdettävä hakemaan ihanaa Alexia.  Olikin ollut hirveä ikävä pikkumiestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti