Minä

sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Pipa sydän minä =D

Kuten kerroin serkkuni Annika kävi hakemassa 2kania. Tässä nyt tapahtui niin, että minä kiinnyin tähän Pipaan jo nyt kovasti =( Mälsää. Koska enpä usko, että Annika nyt lähtee luopumaankaan kanista. Kuitenkin tänää häkki oli ollut auki 2h ja Hani oli riehunut ympäri kämppää loikkien, pomppien ja leikkien, Pipa oli kuitenkin pysytellyt vain häkissä, eikä ollu liikkunut mihinkään. Nyt kuitenkin kun minä tulin kotiin otin sen hetkeksi syliin korvat oli saman tien pystyssä, eli se ei pelännyt. Ja pian se jo alkoi liikkumaan sylissäni. Puoli tuntia Pipa nuuski ympärilläni kaikkea mahdollista, kunnes päätin, että oli aika laittaa se maahan ja katsoa kuinka se sitten käyttäytyy. Noh nyt ne Hanin kanssa vilistävät täällä ympäriinsä elämän innolla, kun minä koitan komentaa. Ja se nyt ei auta mitään, eikä minun esteradatkaan auta, ne hyppivät vain yli, pienet nilkit =D Tässä kuitenkin Pipasta ja minusta kuvia =D


 Pipa ja minä möllötetään =D


 Pieni Pipa






Puput pupu nenien kanssa =D

Tosissaan toi Hani on melkoinen tapaus. Häkin yläosa oli auki nii tää hullu hyppäs sieltä!!! Ja nyt oon tehnyt esteet ettei hypi sohvan taakse, joo ei mitää hyötyä. Hani hyppäs äsken just sohvalle mun viekkuu ja sit hyppäs ikkunalaudalle... Se on ihan mahdoton. Ihanaa nähdä kuitenki et toi Pipa pikkuruinen nyt uskals alkaa elää =D Mä vaan niin halusiin sen itselleni, oon ihan inlööövvv =( Ehkä mun pitää jubailla ton Ändin kaa vähäsen =D

2 kommenttia: