Minä

lauantai 7. toukokuuta 2011

I'm with bunnies BABE =D

Tänään tosissaan pääsin toella myöhään töistä. Päivä meni nopeasti, ja oli mukava. Eli ei sen kummempaa. Huomenna uusi päivä taas töissä, ja taas iltavuorossa, mutta onneksi huomenna pääsen jo 22 eli hiukan aikaisemmin. 

Kotona minua odottikin sitten mukavampi yllätys nimittäin pupuja, siis ei ihania ihmisiä, joita kutsun pupuiksi, vaan ihka oikeita pupuja. Hihihiihiii... Voi katsokaa näitä kuvia =D Tein jo lähempää tuttavuutta =D


 Pipa ja minä


 Pipa ja minä pusutellaan


 Pipa on niin söpö


Annika ja Hani


Pipa ja Hani, Hani on harjallinen =D

Hoiva viettiä tuli käytettyä viikonloppuna ja arkena Mikkoon, nyt hoivaillaa vauva pupuja. 

Oli muuten aivan ihanaa tulla kotiin ku tiskit oli tiskattu, pesukone päällä ja ruoka oli tehty =D Mahtavaa, nyt tiedän miltä esim. Mikosta on tuntunut, kun on ruoka ollut valmista ja tiskit laitettuna ja pyykit pestynä, AIVAN EXTRA MAHTAVAAA!!!!! Mä voisin ton Annikan palkkaa mun koti orjaks ku se on nii hyvä siinä =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti