Minä

maanantai 9. toukokuuta 2011

Toivottavasti kaikilla oli mahtava ja täydellinen äitienpäivä, kuten MULLA!!!!! =D ja tietty äitienpäivän asu =D



Äitienpäivän asu =)



 Äiti & Poika =D


Äitienpäivä hali <3

Annika, Alex ja minä lähdimme kotia kohti äitini luokse. Kun vihdoin lähenimme pihaa tuoksui siellä ihana grilli ruoka, mutta ajattelin, että ei toiveeni varmanakaan olisi toteutumassa. Eli että söisimme herkku mättöä terassilla, mutta kerrankin näin. Toiveeni kävi toteen. =D JES!!!!!







Siis aivan uskomattman ihanat mätöt oli äidillä




Juu oon ihan eri näkönen ilman meikkiä =D

Sieltä mentiin vielä mummolleni käymään, ja sen jälkeen menimme kotiin. Kotona olin saanut pinkin suola- ja pippurimyllyn Annikalta ja Alexilta =) Ihania, olen miettinyt juuri pinkkiä sisustusta keittiöön, joten jes jes!!!!

Illalla kävin vielä Mikon luona "kahvilla", hänen äitinsä oli lähettänyt minulle passion juusto kakkua... Nam nam.. Oli eri kilttiä, ja sieltä kotiin. 

Kerta kaikkiaan oli täydellinen äitienpäivä. Syödä terassilla ja ottaa arskaa. Aaaaahhhh PERFECTO!!!!! Vielä illalla blogi kynsistä, sekä tästä täydellisestä päivästä =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti